לדוגמא: הרב שך | "הרב שך"
חפשו

נציגי תנועת החרות בבירה העלו בעיות תעריפי הבניה המוגדלים


מאת: נ. אביאלי סופר "חרות"
פורסם: חרות | חרות - עמוד אחורי (עמוד 4) - 13/09/1960 (יום שלישי)
בעיית הגדלת המסים לרשיונות הבניה שנקבעה ע"י שר הפנים מר ח. מ. שפירא, ובגללה תתיקר הבניה ובעיקר בירושלים - הועלתה ע"י נציגי תנועת החרות במועצת עיריית ירושלים.

הנהלת העיריה נשאלה האם התעריפים המוגדלים לרשיונות הבנייה שנקבעו ע"י שר הפנים נעשו בהסכמתה או בהתיעצותה של הנהלת העירייה.

סגן ראש העיר מר ח. מרינוב שענה על השאילתא, טען שהנהלת העיריה ביקשה משר הפנים מר ח. מ. שפירא לאשר את התעריפים שנתקבלו בהנהלת העיריה בשנת 1957 שהם נמוכים בהרבה מהתעריפים החדשים, אך שר הפנים לא נענה לבקשת הנהלת העירייה לפרסם את הצו על דעת עצמו.

מן הראוי להדגיש כאן [ * ] כי הידיעה שפורסמה בעתוננו מיום ששי על הפגישה בין נציגי הקבלנים ושר הפנים, היא מוסמכת ביותר והיא נתקבלה מחוגי הקבלנים, שהשתתפו בפגישה. ראוי לציין כי הידיעה היכתה גלים בכל החוגים, ותשובתו של מר ח. מרינוב סגן ראש עיריית ירושלים חבר מפא"י תוכיח את הרושם שעשתה אפילו על חברי מפא"י.

דפים בנושא:


הערות: * ההדגשה נעשתה לאור תגובת מרכז הקבלנים לכתבה שר הפנים למשלחת קבלנים: התעשרתם כולכם ותוכלו לשלם מסי רשיונות בניה מוגדלים המנסה לערער על דיוקה של הכתבה.


צולם בספריית שער-ציון, בית אריאלה - מדור העיתונות
Powered By Click for details


חרות חרות - עמוד אחורי 1960

לחצו על המפה לתצוגה מדוייקת ואפשרות לצפייה בכתבות מאותו אזור.
במפה זו מופיעות הכתובות הבאות: רחוב החבצלת 3, ירושלים (ארגון הקבלנים והבונים בירושלים) | כיכר ספרא 10, ירושלים (רחוב יפו 2 - כיכר צה"ל - עיריית ירושלים עד לשנת 1993)
 

ייזום והקמת האתר - אלי זבולוני - עולמות אפשריים בע"מ עולמות אפשריים בע"מ © 2010-2024 - עיצוב: סטודיו פיני חמו

© האתר ranaz.co.il והתוכן המצוי בו מוגנים בזכויות יוצרים. כל זכויות היוצרים על תוכן האתר שייכות לילדיו של נח זבולוני
כל התמונות באתר (אלא אם כן צוין אחרת) הן פרי יצירתו של אלי זבולוני בעל הזכויות בהם. אין לעשות בהן כל שימוש או לשנותן ללא הרשאה מפורשת מיוצר התמונות.
אין להעתיק, לשכפל, לחקות או לעשות כל שימוש בתוכן שבאתר ללא רשות בעלי הזכויות.
בקשות לשימוש בתוכן כלשהוא מהאתר יש לשלוח דרך דף צרו קשר.
הצהרת נגישות