לדוגמא: הרב שך | "הרב שך"
חפשו

התמרמרות בעיריית ירושלים בגלל היתר לגידול חזירים בעין-כרם


מאת: נח זבולוני סופר "חרות"
פורסם: חרות | חרות - עמוד אחורי (עמוד 6) - 03/12/1963 (יום שלישי)
ברוגז רב נתקבלה בעיריית ירושלים החלטת הממשלה לצוות על משרד הפנים ועל עיריית ירושלים, להעניק רשיון מיוחד למנזר הצרפתי בעין כרם אשר בירושלים, לגידול חזירים בדירו.

מחובי העירייה נמסר, שבאם יצווה משרד הפנים על העירייה לחרוג ממסגרת תקנות העזר שלה ולתת את הרשיון לגידול החזירים בעין כרם, עלול הדבר לגרום לזעזועים קואליציוניים.

כן נמסר שבאחרונה רבו המקרים של התערבות מצד משרד החוץ בעיריית ירושלים שתשחרר מעול המסים העירוניים מוסדות חוץ שונים השייכים למדינות זרות בירושלים.

בהקשר לכך מזכירים את התערבותו של משרד החוץ לשחרר מסכום גדול של מסים, שהיו חייבים האפוטרופסים של בית החולים האיטלקי בירושלים, עבור הבנין ועבור השטח מסביבו. כאשר נודע בעירייה כי האפוטרופסים עמדו למכור את בית החולים האיטלקי לידיים פרטיות, הועלתה התביעה בוועדת הכספים של העירייה לבטל את הפטור ממסים של הבניין האיטלקי.

צולם בספריית שער-ציון, בית אריאלה - מדור העיתונות
Powered By Click for details


חרות חרות - עמוד אחורי 1963

לחצו על המפה לתצוגה מדוייקת ואפשרות לצפייה בכתבות מאותו אזור.
במפה זו מופיעות הכתובות הבאות: משכנות האומה, ירושלים (מתחם משרד החוץ (עד שנת 2006)) | כיכר ספרא 10, ירושלים (רחוב יפו 2 - כיכר צה"ל - עיריית ירושלים עד לשנת 1993) | רחוב קפלן 2, ירושלים (משרד הפנים (משנת 1952-1953)) | מנזר האחיות ציון עין כרם, ירושלים (Les Soeurs de Notre-Dame de Sion)
 

ייזום והקמת האתר - אלי זבולוני - עולמות אפשריים בע"מ עולמות אפשריים בע"מ © 2010-2024 - עיצוב: סטודיו פיני חמו

© האתר ranaz.co.il והתוכן המצוי בו מוגנים בזכויות יוצרים. כל זכויות היוצרים על תוכן האתר שייכות לילדיו של נח זבולוני
כל התמונות באתר (אלא אם כן צוין אחרת) הן פרי יצירתו של אלי זבולוני בעל הזכויות בהם. אין לעשות בהן כל שימוש או לשנותן ללא הרשאה מפורשת מיוצר התמונות.
אין להעתיק, לשכפל, לחקות או לעשות כל שימוש בתוכן שבאתר ללא רשות בעלי הזכויות.
בקשות לשימוש בתוכן כלשהוא מהאתר יש לשלוח דרך דף צרו קשר.
הצהרת נגישות