לדוגמא: הרב שך | "הרב שך"
חפשו

האדמו"ר מליובביץ אינו להוט אחרי חידון התנ"ך

מקורביו של יום-טוב קראסניאנסקי ממורמרים


מאת: נח זבולוני סופר "חרות" בירושלים
פורסם: חרות | חרות - עמוד אחורי (עמוד 4) - 01/10/1964 (יום חמישי)
"מי זקוק לכך" (וועד דארף דאס) ? הפטיר האדמו"ר מליובביץ הרב שניאורסון, כאשר מר קראסניאנסקי, אביו של אלוף התנ"ך הישראלי לשנת תשכ"ה, יום טוב קראסניאנסקי, בא לבקש את ברכתו לקראת ההתמודדות כחתן התנ"ך הבינלאומי.

מהתשובה ניתן היה להבין, כי הרב מלובביץ' אינו להוט כלל אחרי ההתמודדות. ואולם לאחר שמר קראסניאנסקי שנמנה על חסידי האדמו"ר מסקויר בארצות הברית, עמד על כך, פטר אותו הרבי מליובביץ בברכה להצלחה.

בקרב חסידי חב"ד ומקורביו של ר' יום טוב קראסניאנסקי משמיעים ביקורת על חלוקת הנקודות בחידון התנ"ך שהביאה כאילו להעדפת מר גרהם מיצ'ל מאוסטרליה. הם מציינים כי: קראסניאנסקי נפגע מורלית, כאשר בסיבוב האחרון הודיעו שהוא קיבל 5 נקודות בזמן שהכוונה הייתה לחמש תשובות שהן 10 נקודות; כאשר באחת התשובות הזכיר מר גרהם מיצ'ל את הספר בו הופיעה התשובה - הסתפקה בכך ועדת השופטים, לא כן לגבי קראסניאנסקי שדרשו ממנו תשובה מפורטת. כן מציינים את העובדה שהאוסטרלי יכול היה לנצל את זמן התרגום לצורך מחשבה נוספת בזמן שלישראלי לא עמד זמן זה - דבר שהיה בעוכריו של קראסניאנסקי.

צולם בספריית שער-ציון, בית אריאלה - מדור העיתונות
Powered By Click for details


חרות חרות - עמוד אחורי 1964

לחצו על המפה לתצוגה מדוייקת ואפשרות לצפייה בכתבות מאותו אזור.
במפה זו מופיעות הכתובות הבאות: שדרות שז"ר 1, ירושלים (שלב הגמר של חידון התנ"ך נערך באולם זה) (בנייני האומה) | 770 Eastern Parkway, Crown Heights, Brooklyn, ניו יורק, ארצות הברית (מגורי הרבי מלובביץ’) | גבעת רם, ירושלים (השלב הראשון של החידון עליו מדברת הכתבה נערך באולם זה) (אולם וייז - האוניברסיטה העברית)
 

ייזום והקמת האתר - אלי זבולוני - עולמות אפשריים בע"מ עולמות אפשריים בע"מ © 2010-2024 - עיצוב: סטודיו פיני חמו

© האתר ranaz.co.il והתוכן המצוי בו מוגנים בזכויות יוצרים. כל זכויות היוצרים על תוכן האתר שייכות לילדיו של נח זבולוני
כל התמונות באתר (אלא אם כן צוין אחרת) הן פרי יצירתו של אלי זבולוני בעל הזכויות בהם. אין לעשות בהן כל שימוש או לשנותן ללא הרשאה מפורשת מיוצר התמונות.
אין להעתיק, לשכפל, לחקות או לעשות כל שימוש בתוכן שבאתר ללא רשות בעלי הזכויות.
בקשות לשימוש בתוכן כלשהוא מהאתר יש לשלוח דרך דף צרו קשר.
הצהרת נגישות