לדוגמא: הרב שך | "הרב שך"
חפשו

עצרת לזכר ז'בוטינסקי בתורכיה


מאת: נ. זבולוני
פורסם: חרות | מה מיום (עמוד 2) - 07/12/1964 (יום שני)
עצרת עם והרצאה מקיפה על אישיותו של זאב ז'בוטינסקי תיערך ע"י "בני ברית" באיסטנבול בתורכיה, היוזמה לעצרת זו באה ממר אברהם סונסינו, מנהל בית הספר התיכוני היהודי באיסטמבול ומלומד ידוע בטורקיה., אחרי שקרא את מאמרו של הסופר והחוקר מר אברהם אלמאליח "זאב ז'בוטינסקי והיהדות הספרדית" שפורסם בעיתון "חרות" ו "במערכה" לרגל העלאת עצמותיו למולדת.

במכתב שמר אלמאליח קיבל כותב מר א. סונסינו, כי אחרי שקרא את מאמרו המצויין של ז'בוטינסקי והיהדות הספרדית החליט הוא וחברת "בני ברית" לערוך הרצאה מקיפה על אישיותו של המנוח למען ידע הדור הצעיר בתורקיה מי היה האיש ומה פעל ועשה למען העם, המולדת והיהדות הספרדית בהיותו בקושטא ולאחר כן. באותו המכתב מבקש מר סונסינו ממר אלמאליח להמציא לו פרטים ביוגרפיים על זאב ז'בוטינסקי ובעיקר שואל מר סונסינו למה הלך לעולמו האיש הגדול בגיל כה צעיר ...

מר אלמאליח המציא לו את הפרטים הדרושים בצירוף חוברת "זאב ז'בוטינסקי" של ד"ר יוסף נדבה שיצאה ע"י ההנהלה העלומית של ברית הצה"ר - חרות.

צולם בספריית שער-ציון, בית אריאלה - מדור העיתונות
Powered By Click for details


חרות מה מיום 1964

לחצו על המפה לתצוגה מדוייקת ואפשרות לצפייה בכתבות מאותו אזור.
במפה זו מופיעות הכתובות הבאות: Ahmet Adnan Saygun Caddesi 47, איסטנבול, טורקיה (בית הספר היהודי Ulus) | רחוב החבצלת, ירושלים (משרדו של אברהם אלמליח (משוער))
 

ייזום והקמת האתר - אלי זבולוני - עולמות אפשריים בע"מ עולמות אפשריים בע"מ © 2010-2024 - עיצוב: סטודיו פיני חמו

© האתר ranaz.co.il והתוכן המצוי בו מוגנים בזכויות יוצרים. כל זכויות היוצרים על תוכן האתר שייכות לילדיו של נח זבולוני
כל התמונות באתר (אלא אם כן צוין אחרת) הן פרי יצירתו של אלי זבולוני בעל הזכויות בהם. אין לעשות בהן כל שימוש או לשנותן ללא הרשאה מפורשת מיוצר התמונות.
אין להעתיק, לשכפל, לחקות או לעשות כל שימוש בתוכן שבאתר ללא רשות בעלי הזכויות.
בקשות לשימוש בתוכן כלשהוא מהאתר יש לשלוח דרך דף צרו קשר.
הצהרת נגישות