לדוגמא: הרב שך | "הרב שך"
חפשו

ביקור שופטים גרמניים במחנה ההשמדה באושוויץ


מאת: נ. ז.
פורסם: חרות | מה מיום (עמוד 2) - 13/12/1964 (יום ראשון)
נציגות בית המשפט בפרנקפורט אם מיין, בגרמניה, הדן בפושעי המלחמה הגרמניים, ונציגי התביעה האזרחית במשפט זה, יבקרו בשטח ההשמדה באושווינצים, בכדי לשחזר את פעולות הזוועה שנעשו שם, לאחר שבמהלך המשפט הועלו תיאורים שקשה היה לתופסם.

עוד בשלבים המוקדמים של משפט זה, הועלה הצורך שבית הדין יבקר במקום בו בוצעו הפשעים, שכן רק בדרך זו ניתן להבין כיצד בוצעו כל תהליכי הזוועות והאימים. אולם בדיון שררו ספיקות אם שלטונות פולין ירשו לקיים את הביקור הזה.

העיתונות הפולנית מוסרת כי שר המשפטים הפולני מר מ. ריביצקי החליט להענות בחיוב לפנייתו של יו"ר בית המשפט בפרנקפורט, בהתחשב בכך שהביקור במקום יתרום להבהרת האמת על זוועות הגרמניים. ונציגי בית המשפט וב"כ התביעה האזרחית יבואו לאושוויץ.

לפי החלטת בית המשפט צריכים היו אתמול בשבת, לצאת, לאושבינצים אחד משופטי בית המשפט השופט קלאוס הוף יחד עם ארבעה תובעים אזרחיים ויותר מעשרה עורכי דין. ראוי לציין כי רק נאשם אחד הביע את הסכמתו להשתתף בביקור זה.

דפים בנושא:


צולם בספריית שער-ציון, בית אריאלה - מדור העיתונות
Powered By Click for details


חרות מה מיום 1964

לחצו על המפה לתצוגה מדוייקת ואפשרות לצפייה בכתבות מאותו אזור.
במפה זו מופיעות הכתובות הבאות: Frankenallee 111, פרנקפורט, גרמניה (burgerhaus gallus - מקום משפטי אושוויץ) | Auschwitz, פולין
 

ייזום והקמת האתר - אלי זבולוני - עולמות אפשריים בע"מ עולמות אפשריים בע"מ © 2010-2024 - עיצוב: סטודיו פיני חמו

© האתר ranaz.co.il והתוכן המצוי בו מוגנים בזכויות יוצרים. כל זכויות היוצרים על תוכן האתר שייכות לילדיו של נח זבולוני
כל התמונות באתר (אלא אם כן צוין אחרת) הן פרי יצירתו של אלי זבולוני בעל הזכויות בהם. אין לעשות בהן כל שימוש או לשנותן ללא הרשאה מפורשת מיוצר התמונות.
אין להעתיק, לשכפל, לחקות או לעשות כל שימוש בתוכן שבאתר ללא רשות בעלי הזכויות.
בקשות לשימוש בתוכן כלשהוא מהאתר יש לשלוח דרך דף צרו קשר.
הצהרת נגישות