לדוגמא: הרב שך | "הרב שך"
חפשו

בין מק"י ומפ"ם בבירה


מאת: רנ"ז
פורסם: חרות | מה מיום (עמוד 2) - 31/10/1965 (יום ראשון)
מיון מהיר:
מפ"ם
מה מיום
1965
מק"י עומדת לבטל את רשימתה המוניציפלית לעיריית ירושלים מתוך היענות לבקשת מפ"ם בעיר להבטיח מקום למועמדה מר ויקטור שם טוב - נודע מחוגי מפלגה זו.

מספר הקולות של מק"י בירושלים בעבר הגיע למאות בודדות, והיה פחות מ-15 אחוז מן המודד למנדט אחד. מפ"ם עושה לאחרונה מאמצים מרובים להעביר את המועמד שלה ויקטור שם טוב ולהיבנות מקולות מק"י. בעבר אף היא לא הצליחה להעביר אף מנדט אחד וקולות המצביעים עבורה פוזרו בין הרשימות. עתה מנסים בשיתוף מפ"ם - מק"י להעביר מנדט אחד.

לעומת זאת הביעו עסקני מפ"ם אחרים חששות כי התקרבות זו של מפ"ם - מק"י רק תרתיע בוחרים של מפ"ם מלהצביע עבורה גם בכנסת וגם בעיריה.

לשם הסרת רשימת מק"י התגלתה בעייה פורמלית: לא די בהודעת הנהלת מק"י על ביטול הרשימה, אלא כל מועמד צריך לבוא ולהודיע על הסרת מועמדותו.

צולם בספריית שער-ציון, בית אריאלה - מדור העיתונות
Powered By Click for details


חרות מה מיום 1965

לחצו על המפה לתצוגה מדוייקת ואפשרות לצפייה בכתבות מאותו אזור.
במפה זו מופיעות הכתובות הבאות: כיכר ספרא 10, ירושלים (רחוב יפו 2 - כיכר צה"ל - עיריית ירושלים עד לשנת 1993) | המושבה הגרמנית ירושלים (מועדון מפלגת מק"י שכן בשכונה זו) | רחוב אגריפס, ירושלים (מועדון מפלגת מפ"ם בירושלים (מול קולנוע "עדן"))
 

ייזום והקמת האתר - אלי זבולוני - עולמות אפשריים בע"מ עולמות אפשריים בע"מ © 2010-2024 - עיצוב: סטודיו פיני חמו

© האתר ranaz.co.il והתוכן המצוי בו מוגנים בזכויות יוצרים. כל זכויות היוצרים על תוכן האתר שייכות לילדיו של נח זבולוני
כל התמונות באתר (אלא אם כן צוין אחרת) הן פרי יצירתו של אלי זבולוני בעל הזכויות בהם. אין לעשות בהן כל שימוש או לשנותן ללא הרשאה מפורשת מיוצר התמונות.
אין להעתיק, לשכפל, לחקות או לעשות כל שימוש בתוכן שבאתר ללא רשות בעלי הזכויות.
בקשות לשימוש בתוכן כלשהוא מהאתר יש לשלוח דרך דף צרו קשר.
הצהרת נגישות