לדוגמא: הרב שך | "הרב שך"
חפשו

ערפאת במכתב לנטורים: מעריך עמדתם לגבי הבעיה הפלשתינית


מאת: נח זבולוני סופר "דבר"
פורסם: דבר | דבר - חדשות (עמוד 3) - 09/12/1985 (יום שני)
"ערפאת מעריך מאוד את העמדה העקרונית של נטורי קרתא בבעיה הפלשתינית הצודקת - לממש את הזכויות הלגיטימיות של הפלשתינאים: לחזור למולדת, להגדרה עצמית ולהקמת מדינה פלשתינית". מכתב ברוח זו ששלח ערפאת נתקבל בימים אלה במרכז נטורי קרתא בלונדון.

במכתב-תשובה, בערבית, על מברק התנחומים ששלחו אנשי נטורי קרתא בלונדון על הקרבנות שנפלו בהפצצת חיל האוויר בתוניס, מודה ערפאת "לחברים היקרים בתנועת נטורי קרתא ושולח להם את ברכת המהפכה".

המכתב, מתאריך 2 בנובמבר, יצא ממשרדו של ערפאת לנציגות של נטורי קרתא בלונדון ובו מודה ראש אש"ף על מברק התנחומים ועל "רגשי האחווה האמיתיים" שהביעו הנטורים ומקבל, כאמור, "בהערכה רבה" את עמדתם בבעיה הפלשתינית.

ערפאת מוסיף במכתבו: "ההתקפה הברברית של הציונים מאשרת מחדש קבל העולם כולו כי מנהיגי האויב (הציונים) נחושים בדעתם להמשיך את מתקפת ההשמדה נגד עמנו הפלשתיני ומוסיפה חטא על פשע על העבר ההיסטורי המאופיין בפשע העקוב מדם. התקפה זו מפריכה מיסודה את טענות ישראל הכוזבות שהיא קוראת לשלום.

דפים בנושא:


© הזכויות על עיתון "דבר" שייכות למכון לבון - מכון לחקר תנועת העבודה והחלוץ על-שם פנחס לבון
Powered By Click for details


דבר דבר - חדשות 1985

לחצו על המפה לתצוגה מדוייקת ואפשרות לצפייה בכתבות מאותו אזור.
במפה זו מופיעות הכתובות הבאות: 48 Alkham Road, לונדון, בריטניה (בית הכנסת תורה ותפילה - מרכז נטורי קרתא בלונדון) | Hammam Chott, תוניסיה (מפקדת אש"ף משנת 1984-1993)
 

ייזום והקמת האתר - אלי זבולוני - עולמות אפשריים בע"מ עולמות אפשריים בע"מ © 2010-2024 - עיצוב: סטודיו פיני חמו

© האתר ranaz.co.il והתוכן המצוי בו מוגנים בזכויות יוצרים. כל זכויות היוצרים על תוכן האתר שייכות לילדיו של נח זבולוני
כל התמונות באתר (אלא אם כן צוין אחרת) הן פרי יצירתו של אלי זבולוני בעל הזכויות בהם. אין לעשות בהן כל שימוש או לשנותן ללא הרשאה מפורשת מיוצר התמונות.
אין להעתיק, לשכפל, לחקות או לעשות כל שימוש בתוכן שבאתר ללא רשות בעלי הזכויות.
בקשות לשימוש בתוכן כלשהוא מהאתר יש לשלוח דרך דף צרו קשר.
הצהרת נגישות