לדוגמא: הרב שך | "הרב שך"
חפשו

בוטל עימות בין אורי זוהר לרם עברון


מאת: נח זבולוני סופר "דבר"
פורסם: דבר | דבר - חדשות (עמוד 2) - 10/03/1986 (יום שני)
"העימות בין אורי זוהר לבין רם עברון" על נושאים אקטואליים במחנה החרדי, שעמד להתקיים אמש במפגש של נשים בירושלים, בוטל ברגע האחרון לפי הוראת בית דין צדק של העדה החרדית.

"תומר דבורה" בית מדרש לתורה ומורשת ישראל בירושלים, אירגון של בעלי תשובה, ערך אמש מופע מרתק באודיטוריום ע"ש הופמן בפני נשי ירושלים. בפרסום על המופע היה כתוב, כי יופיע בו טייס בדרגת סגן-אלוף ר.נ., שהוצג כ "אישיות בכירה מקהיליית חיל האוויר, שידבר על הנושא הדרך מעיטור הגבורה להיכלי התורה".

האטרקציה של המופע צריכה היתה להיות עימות בין אורי זוהר לבין רם עברון, ששודר לטלוויזיה בתוכנית "זה הזמן", שנושאו: "שריפת תחנות אוטובוסים, התנהגות המשטרה במאה שערים, חזרה בתשובה ויחסים בין דתיים לחילוניים" (בווידאו).

כשנודע לבית הדין של העדה החרדית על המופע "הטמא", פירסמו מיד איסור על קיום המפגש. אולם ברגע האחרון השיגו מארגני המופע ביטול האיסור שניתן על-ידי בית הדין, בתנאי שהעימות הנ"ל לא יתקיים - לאכזבתן הרבה של הנשים.



© הזכויות על עיתון "דבר" שייכות למכון לבון - מכון לחקר תנועת העבודה והחלוץ על-שם פנחס לבון
Powered By Click for details


דבר דבר - חדשות 1986

לחצו על המפה לתצוגה מדוייקת ואפשרות לצפייה בכתבות מאותו אזור.
במפה זו מופיעות הכתובות הבאות: רחוב נתן שטראוס 26, ירושלים (בית דין צדק העדה החרדית, מזכירות העדה החרדית - בנייני זופניק) | רחוב העילוי 3, ירושלים (אודיטוריום ע"ש הופמן וינגרטן - קרית משה)
 

ייזום והקמת האתר - אלי זבולוני - עולמות אפשריים בע"מ עולמות אפשריים בע"מ © 2010-2024 - עיצוב: סטודיו פיני חמו

© האתר ranaz.co.il והתוכן המצוי בו מוגנים בזכויות יוצרים. כל זכויות היוצרים על תוכן האתר שייכות לילדיו של נח זבולוני
כל התמונות באתר (אלא אם כן צוין אחרת) הן פרי יצירתו של אלי זבולוני בעל הזכויות בהם. אין לעשות בהן כל שימוש או לשנותן ללא הרשאה מפורשת מיוצר התמונות.
אין להעתיק, לשכפל, לחקות או לעשות כל שימוש בתוכן שבאתר ללא רשות בעלי הזכויות.
בקשות לשימוש בתוכן כלשהוא מהאתר יש לשלוח דרך דף צרו קשר.
הצהרת נגישות