לדוגמא: הרב שך | "הרב שך"
חפשו

נטורי קרתא מאוכזבים מהנשיא בוש - שאינו מקבל עמדתם


מאת: נח זבולוני סופר "דבר" בירושלים
פורסם: דבר | דבר - חדשות (עמוד 2) - 10/03/1989 (יום ששי)
"שר החוץ" של נטורי קרתא, הרב משה הירש מאוכזב מנשיא ארה"ב ג'ורג' בוש בשל עמדתו בסכסוך הישראלי-ערבי, ותולה את הקולר בחינוכו, שלא הבהיר לו את התיאולוגיה היהודית ...

במכתב ברכה לרגל השבעת בוש, ששיגר הרב הירש, ב-27 בינואר, הוא ביקש, כי הנשיא יכיר במדינה הפלשתינית, שעליה הכריז יאסר ערפאת בתוניסיה, שלא יתמוך ב "כנופיה הציונית", הרודה במיליוני פלשתינים ערבים ויהודים ושיקל את סבלם של היהודים והפלשתינים, הנתונים לשליטת מחללי הקודש.

אתמול קיבל הרב הירש מכתב תשובה, על-ידי הקונסוליה האמריקאית בירושלים, בחתימת ג'ון הולצמן, מ"מ מנהל המשרד לענייני ערב-ישראל בוושינגטון, לאמור: ארצות-הברית שהכירה בישראל בשנת 1948, התחייבה לשמור על בטחונה. ארצות-הברית תומכת בהכרה בזכויות הלגיטימיות של העם הפלשתיני, אך לא ביצירת מדינה פלשתינית עצמאית; ארצות-הברית תמשיך לפעול בשיתוף מנהיגיה של ישראל שנבחרו בחירות דמוקרטיות, כדי למצוא פתרון לסכסוך הישראלי ערבי לקראת שלום צודק ובן-קיום באיזור.

© הזכויות על עיתון "דבר" שייכות למכון לבון - מכון לחקר תנועת העבודה והחלוץ על-שם פנחס לבון
Powered By Click for details


דבר דבר - חדשות 1989

לחצו על המפה לתצוגה מדוייקת ואפשרות לצפייה בכתבות מאותו אזור.
במפה זו מופיעות הכתובות הבאות: 1600 Pennsylvania Ave, וושינגטון, ארצות הברית (הבית הלבן) | רחוב אגרון 18, ירושלים (הקונסוליה האמריקאית) | רחוב עין יעקב 37, ירושלים (ביתו של הרב משה הירש (משוער))
 

ייזום והקמת האתר - אלי זבולוני - עולמות אפשריים בע"מ עולמות אפשריים בע"מ © 2010-2024 - עיצוב: סטודיו פיני חמו

© האתר ranaz.co.il והתוכן המצוי בו מוגנים בזכויות יוצרים. כל זכויות היוצרים על תוכן האתר שייכות לילדיו של נח זבולוני
כל התמונות באתר (אלא אם כן צוין אחרת) הן פרי יצירתו של אלי זבולוני בעל הזכויות בהם. אין לעשות בהן כל שימוש או לשנותן ללא הרשאה מפורשת מיוצר התמונות.
אין להעתיק, לשכפל, לחקות או לעשות כל שימוש בתוכן שבאתר ללא רשות בעלי הזכויות.
בקשות לשימוש בתוכן כלשהוא מהאתר יש לשלוח דרך דף צרו קשר.
הצהרת נגישות