לדוגמא: הרב שך | "הרב שך"
חפשו

דברי תורה


מאת: נח זבולוני
פורסם: דבר | ציתוטים (עמוד 10) - 29/10/1991 (יום שלישי)
"כתר" הוצאת הספרים הירושלמית מוכנה להוציא לאור את השיחות שנשיא המדינה חיים הרצוג מקיים עם מזכיר הממשלה אלייקים רובינשטיין. השיחות מתקיימות לפני שרובינשטיין מדווח לנשיא על הנושאים שנדונו בישיבת הממשלה.

בטקס שנערך בבית נשיא המדינה מסרה הנהלת "כתר" לידי הנשיא שלושה כרכים של הספר "אגדות התלמוד" פרי עבודתו של הסופר הירושלמי הרב שמחה רז. ובאותו מעמד סיפר עד כמה חביבים עליו דברי חז"ל עוד מבית אבא. כדי להמחיש את דבריו הוסיף וסיפר כי בכל יום ראשון בשבוע בתום ישיבת הממשלה סר אליו מזכיר הממשלה לדווח לו על הנושאים שנדונו, ולפני הדיווח פותח דברי תורה מתוך פרשת השבוע. הנשיא אמר כי דברי תורה אלו רשומים באמתחתו והוא מציע ל "כתר" להוציאם לאור בצורת ספר.

עמוס בר-חיים יו"ר דירקטוריון "כתר" אמר, כי הם ידפיסו את הדברים בשמחה, בתנאי שלספר יתלוו גם הפרוטוקולים של ישיבות הממשלה כפי שנמסרו לנשיא ע"י מזכיר הממשלה.

© הזכויות על עיתון "דבר" שייכות למכון לבון - מכון לחקר תנועת העבודה והחלוץ על-שם פנחס לבון
Powered By Click for details


דבר ציתוטים 1991

לחצו על המפה לתצוגה מדוייקת ואפשרות לצפייה בכתבות מאותו אזור.
במפה זו מופיעות הכתובות הבאות: רחוב בית הדפוס 16, ירושלים (הוצאת ספרים "כתר" - גבעת שאול ב’) | רחוב הנשיא 3, ירושלים (משכן נשיאי ישראל (משנת 1971)) | רחוב הרב עוזיאל 111, ירושלים (כתובתו של שמחה רז, בית וגן)
 

ייזום והקמת האתר - אלי זבולוני - עולמות אפשריים בע"מ עולמות אפשריים בע"מ © 2010-2024 - עיצוב: סטודיו פיני חמו

© האתר ranaz.co.il והתוכן המצוי בו מוגנים בזכויות יוצרים. כל זכויות היוצרים על תוכן האתר שייכות לילדיו של נח זבולוני
כל התמונות באתר (אלא אם כן צוין אחרת) הן פרי יצירתו של אלי זבולוני בעל הזכויות בהם. אין לעשות בהן כל שימוש או לשנותן ללא הרשאה מפורשת מיוצר התמונות.
אין להעתיק, לשכפל, לחקות או לעשות כל שימוש בתוכן שבאתר ללא רשות בעלי הזכויות.
בקשות לשימוש בתוכן כלשהוא מהאתר יש לשלוח דרך דף צרו קשר.
הצהרת נגישות