לדוגמא: הרב שך | "הרב שך"
חפשו

הרבי מבעלז תומך בהחזרת הגולן תמורת שלום עם סוריה


מאת: נח זבולוני
פורסם: דבר | דבר - חדשות (עמוד 3) - 22/09/1992 (יום שלישי)
עמדת חצר חסידי בעלז בירושלים היא כי יש להחזיר שטחים תמורת שלום, וזאת משום שדם יהודי יקר יותר משטחים. לכן, יש לסגת מהגולן תמורת שלום עם סוריה.

הרבי מבעלז, הרב יששכר דב רוקח, הפתיע אתמול את תלמידי ישיבת מרכז הרב - הישיבה הלאומית הציונית - והופיע בלווית שני גבאים וארבע שומרים בשמחת "שבע ברכות", שנערכה אתמול בבניין הישיבה. האדמו"ר נתקבל ע"י מאות תלמידי הישיבה, כולם חובשי כיפות סרוגות, ובילה שעה ארוכה עם התלמידים סביב שולחנות ערוכים כל טוב.

לאחר מכן כיבדו את הרב בברכת שבע הברכות וברכת כוס היין. בתום הטקס יצא הרב בראש התלמידים בריקוד מצווה יחד עם כל הנוכחים. לפני שיצא הרב מבניין הישיבה נשאל ע"י כתב "דבר", מה דעת כבוד קדושתו על נסיגה מהגולן. הרב השיב בזו הלשון: "בגולן ישנם יינות טובים" ... גם בצאת הרב מבניין הישיבה ליוו אותו התלמידים בשירה ובריקודים, עד מכונית השרד שחיכתה לו בקמפוס הישיבה.

דפים בנושא:


© הזכויות על עיתון "דבר" שייכות למכון לבון - מכון לחקר תנועת העבודה והחלוץ על-שם פנחס לבון
Powered By Click for details


דבר דבר - חדשות 1992

לחצו על המפה לתצוגה מדוייקת ואפשרות לצפייה בכתבות מאותו אזור.
במפה זו מופיעות הכתובות הבאות: רחוב הרב צבי יהודה 12, ירושלים (לשעבר רחוב קורות העיתים - קרית משה - ישיבת מרכז הרב (משנת 1964)) | רחוב גשר החיים, ירושלים (מקור ברוך - ביתו של האדמו"ר מבעלז הרב יששכר דב רוקח בשנות ה-80 (משוער)) | רמת הגולן
 

ייזום והקמת האתר - אלי זבולוני - עולמות אפשריים בע"מ עולמות אפשריים בע"מ © 2010-2024 - עיצוב: סטודיו פיני חמו

© האתר ranaz.co.il והתוכן המצוי בו מוגנים בזכויות יוצרים. כל זכויות היוצרים על תוכן האתר שייכות לילדיו של נח זבולוני
כל התמונות באתר (אלא אם כן צוין אחרת) הן פרי יצירתו של אלי זבולוני בעל הזכויות בהם. אין לעשות בהן כל שימוש או לשנותן ללא הרשאה מפורשת מיוצר התמונות.
אין להעתיק, לשכפל, לחקות או לעשות כל שימוש בתוכן שבאתר ללא רשות בעלי הזכויות.
בקשות לשימוש בתוכן כלשהוא מהאתר יש לשלוח דרך דף צרו קשר.
הצהרת נגישות