לדוגמא: הרב שך | "הרב שך"
חפשו

אין "דבר"


מאת: ללא שם
פורסם: דבר | ציתוטים (עמוד 10) - 05/10/1992 (יום שני)
תלמידי ישיבת "מרכז הרב" הופתעו כאשר נודע להם מן השבועון החרדי "יום השישי" כי הצהרת האדמו"ר מבעלז בעניין הנסיגה מרמת הגולן ניתנה כתשובה לשאלה מפי "אחד הבחורים" בעת ביקורו של האדמו"ר בישיבה.

האמת היא שכתב "דבר" נח זבולוני הוא ששאל את השאלה והוא שקיבל את התשובה (כפי שאפשר לראות בתצלום בעמוד זה), וכך אף פורסם ב "דבר" (22.9). בישיבת "מרכז הרב" אומרים כי סילוף העובדות מערער את אמינות השבועון החרדי המזוהה עם חב"ד.

אחד החריפים מבין תלמידי הישיבה שנוכח באירוע אמר, ספק ברצינות ספק בבדיחות הדעת, כי למעשה אין סתירה בין מה שכתוב ב "דבר" לבין מה שנכתב ב "יום השישי", שכן נח זבולוני היה תלמיד הישיבה עוד בימיו של מייסדה הרב קוק, אולם מפני צרות עין וקטנות מוחין העלימו את שם השואל ואת שם "דבר".

דפים בנושא:


© הזכויות על עיתון "דבר" שייכות למכון לבון - מכון לחקר תנועת העבודה והחלוץ על-שם פנחס לבון
Powered By Click for details


דבר ציתוטים 1992

לחצו על המפה לתצוגה מדוייקת ואפשרות לצפייה בכתבות מאותו אזור.
במפה זו מופיעות הכתובות הבאות: רחוב קרן היסוד 19, ירושלים (מערכת "ערב שבת" - "יום הששי") | רחוב גשר החיים, ירושלים (מקור ברוך - ביתו של האדמו"ר מבעלז הרב יששכר דב רוקח בשנות ה-80 (משוער)) | רחוב הרב צבי יהודה 12, ירושלים (לשעבר רחוב קורות העיתים - קרית משה - ישיבת מרכז הרב (משנת 1964)) | רחוב שינקין 45, תל אביב (בית "דבר") | רמת הגולן
 

ייזום והקמת האתר - אלי זבולוני - עולמות אפשריים בע"מ עולמות אפשריים בע"מ © 2010-2024 - עיצוב: סטודיו פיני חמו

© האתר ranaz.co.il והתוכן המצוי בו מוגנים בזכויות יוצרים. כל זכויות היוצרים על תוכן האתר שייכות לילדיו של נח זבולוני
כל התמונות באתר (אלא אם כן צוין אחרת) הן פרי יצירתו של אלי זבולוני בעל הזכויות בהם. אין לעשות בהן כל שימוש או לשנותן ללא הרשאה מפורשת מיוצר התמונות.
אין להעתיק, לשכפל, לחקות או לעשות כל שימוש בתוכן שבאתר ללא רשות בעלי הזכויות.
בקשות לשימוש בתוכן כלשהוא מהאתר יש לשלוח דרך דף צרו קשר.
הצהרת נגישות