לדוגמא: הרב שך | "הרב שך"
חפשו

"יתד נאמן" - בטאון דגל התורה:

"לביבי אין אידיאולוגיה, שלא לדבר על אישיותו המוסרית המפוקפקת"


מאת: נח זבולוני
פורסם: דבר | דבר - חדשות (עמוד 4) - 29/03/1993 (יום שני)
החרדים בירושלים קבעו כי בחירתו של ביבי נתניהו ליו"ר הליכוד גרמה לניתוק מוחלט בין אגודת ישראל ודגל התורה לבין הליכוד, והן לא יתמכו במועמדותו לראש הממשלה.

"יתד נאמן", בטאון דגל התורה שבראשה עומד הרב שך, החרה החזיק אחרי בטאון ש"ס, "יום ליום", שתקף את נתניהו, כפי שפורסם אתמול ב "דבר". בעקבות הכרזת הרב שך שיקבע את עמדתו לגבי נתניהו בבוא היום בגלל קשריו ההדוקים עם רבי רפורמי, כתב אתמול "יתד נאמן" כי "בחירת ביבי היא על-תנאי. הוא לא נבחר על סמך מעשיו, עברו המפואר או האידיאולוגיה שהוא נושא עמו, מהסיבה הפשוטה שאין לו אפילו אחד מהנתונים הללו, שלא לדבר על אישיותו המוסרית המפוקפקת למדי. אלה שהצביעו עבורו שוכנעו כי הוא האיש שיוכל להחזיר את הליכוד לשלטון".

הבטאון מוסיף ואומר: "לביבי נתניהו אין כל מסר. בכל מערכת הבחירות שניהל לא שמעו קהל בוחריו כל אמירה חכמה, גם לא התייחסות מתאימה לנושאים העומדים על הפרק או פתרונות מעשיים לבעיותיה של ישראל. המסר היחיד אותו הביא ביבי היה "אני אחזיר את הליכוד לשלטון".

"יתד נאמן" מסכם את מאמרו וכותב: "נתניהו נבחר למטרה אחת ויחידה - להחזיר את הליכוד לשלטון, יש לו לכל היותר אורך נשימה של שלוש שנים ולאחר מכן, אם ייכשל ייגמר המסר שלו, כי יותר מאמירה זו אין לו מה למכור ובלי הגשמתה הוא ילך הביתה. בשביל פוליטיקאי בגיל 43, מדובר בהחלט בהימור מסוכן".

דפים בנושא:


צולם במכון לבון - מכון לחקר תנועת העבודה והחלוץ על-שם פנחס לבון
© הזכויות על עיתון "דבר" שייכות למכון לבון - מכון לחקר תנועת העבודה והחלוץ על-שם פנחס לבון
Powered By Click for details


דבר דבר - חדשות 1993

לחצו על המפה לתצוגה מדוייקת ואפשרות לצפייה בכתבות מאותו אזור.
במפה זו מופיעות הכתובות הבאות: רחוב המלך ג’ורג’ 38, תל אביב (מצודת זאב - מרכז תנועת חרות - גח"ל - הליכוד) | רחוב ז’בוטינסקי 108, בני-ברק (מערכת יתד נאמן) | רחוב עזה 35, ירושלים (ביתו של בנימין נתניהו - שכונת רחביה)
 

ייזום והקמת האתר - אלי זבולוני - עולמות אפשריים בע"מ עולמות אפשריים בע"מ © 2010-2024 - עיצוב: סטודיו פיני חמו

© האתר ranaz.co.il והתוכן המצוי בו מוגנים בזכויות יוצרים. כל זכויות היוצרים על תוכן האתר שייכות לילדיו של נח זבולוני
כל התמונות באתר (אלא אם כן צוין אחרת) הן פרי יצירתו של אלי זבולוני בעל הזכויות בהם. אין לעשות בהן כל שימוש או לשנותן ללא הרשאה מפורשת מיוצר התמונות.
אין להעתיק, לשכפל, לחקות או לעשות כל שימוש בתוכן שבאתר ללא רשות בעלי הזכויות.
בקשות לשימוש בתוכן כלשהוא מהאתר יש לשלוח דרך דף צרו קשר.
הצהרת נגישות