לדוגמא: הרב שך | "הרב שך"
חפשו

מקורבי הרב שך:

ביבי לא הוזמן ולא יוזמן לרב בשל "אורח חייו"


מאת: נח זבולוני
פורסם: דבר | דבר - חדשות (עמוד 3) - 30/04/1993 (יום ששי)
מקורבי הרב אליעזר מנחם שך מכחישים מכל וכל את השמועה הנפוצה הבלתי פוסקת, לפיה ח"כ ביבי נתניהו עומד להתקבל על-ידי רבם לפגישה בביתו בבני ברק.

אנשי ביבי נתניהו הפיצו ככל הנראה שמועה, כי בימים הקרובים תתקיים "פגישת פיסגה" בין הרב שך, מנהיג היהדות החרדית הליטאית, העומד בראש מפלגת דגל התורה לבין ביבי נתניהו, יו"ר הליכוד, המחפש דרכים לקיים פגישות עם מנהיגים של היהדות החרדית הממוסדת.

כאמור, מביתו של הרב שך הוכחשה השמועה, תוך הדגשה כי מוטב שלא יפנו בנדון, כי יתקלו בסירוב מוחלט. נודע, כי מחוגי ביבי היתה פנייה בנדון אל בנו של הרב שך, הרב ד"ר אפרים שך, המפקח על חינוך המבוגרים במשרד החינוך בירושלים.

התשובה היתה שלא כדאי לנסות, כי עמדתו של הרב שך היא לא לקיים מגע ומשא עם ביבי נתניהו בשל הפרסומים על מה שכונה "אורח חייו". [ * ]

הערות: * פרשת "הקלטת הלוהטת", בה בנימין נתניהו שהתמודד על ראשות הליכוד מול דוד לוי, הופיע בתוכנית "מבט" בטלוויזיה, וטען כי מאיימים עליו שאם לא יסיר את מועמדותו לראשות הליכוד, יפרסמו קלטת המתארת יחסי מין של ביבי עם אישה שאינה אשתו. בהזדמנות חגיגית זו, הודה בנימין נתניהו כי בגד באשתו.

עד היום לא ברור אם קלטת כזו הייתה קיימת


דפים בנושא:


© הזכויות על עיתון "דבר" שייכות למכון לבון - מכון לחקר תנועת העבודה והחלוץ על-שם פנחס לבון
Powered By Click for details


דבר דבר - חדשות 1993

לחצו על המפה לתצוגה מדוייקת ואפשרות לצפייה בכתבות מאותו אזור.
במפה זו מופיעות הכתובות הבאות: רחוב עזה 35, ירושלים (ביתו של בנימין נתניהו - שכונת רחביה) | רחוב ראב"ד 27, בני-ברק (ביתו של הרב שך) | רחוב עוזיאל, ירושלים (ביתו של אפרים שך בשנות ה-80 וה-90, שכונת בית וגן (משוער))
 

ייזום והקמת האתר - אלי זבולוני - עולמות אפשריים בע"מ עולמות אפשריים בע"מ © 2010-2024 - עיצוב: סטודיו פיני חמו

© האתר ranaz.co.il והתוכן המצוי בו מוגנים בזכויות יוצרים. כל זכויות היוצרים על תוכן האתר שייכות לילדיו של נח זבולוני
כל התמונות באתר (אלא אם כן צוין אחרת) הן פרי יצירתו של אלי זבולוני בעל הזכויות בהם. אין לעשות בהן כל שימוש או לשנותן ללא הרשאה מפורשת מיוצר התמונות.
אין להעתיק, לשכפל, לחקות או לעשות כל שימוש בתוכן שבאתר ללא רשות בעלי הזכויות.
בקשות לשימוש בתוכן כלשהוא מהאתר יש לשלוח דרך דף צרו קשר.
הצהרת נגישות