לדוגמא: הרב שך | "הרב שך"
חפשו

בקיעים בקואוליציה העירונית בירושלים על רקע מטה המאבק בערפאת

גזבר המטה: יידרשו כמיליון דולר למימון ההפגנות נגד בואו של ערפאת לירושלים

הביטאון "המחנה החרדי" יוצא בביקורת חריפה על אולמרט וקורא לחברי העירייה החרדים להשאיר המאבק נגד הערבים לחברי הכנסת הלאומנים


מאת: נח זבולוני
פורסם: דבר | דבר - חדשות (עמוד 4) - 01/07/1994 (יום ששי)
בקואליציה העירונית בירושלים, המורכבת מנציגי הליכוד, אגודת ישראל, דגל התורה, המפד"ל וש"ס, מסתמנים בקיעים על רקע מטה המאבק שהקים ראש העירייה, אהוד אולמרט, למניעת בואו של יאסר ערפאת לירושלים.

שמואל סקדי מהמפד"ל, המשמש כגזבר המטה, מעריך שיידרשו כמיליון דולר למימון הפעילות במסגרת המאבק. מדובר בכ- 2,000 אוטובוסים שיביאו לירושלים כ- 100 אלף מפגינים. לפי התוכנית ייחסמו מאות צמתים בעיר ביום ההפגנה. המפגינים יצעדו ברחובות העיר כשהם נושאים דגלים עטורי סרטים שחורים ולוחות שעליהם רשומים שמות קורבנות הטרור של אש"ף.

כמו-כן יתקיימו הפגנות ליד המשרדים הפלסטינים במזרח-ירושלים ועצרות מחאה ליד הכותל ובקריית העירייה.

בקואליציה העירונית יושב גם נציג חצר חסידי בעלז, הרב הילל פרסטר (אגודת ישראל), העומד בראש הוועדה לשיפור פני העיר. ביטאון חסידי בלז בעריכת הרב ישראל אייכלר, "המחנה החרדי", יצא בביקורת חריפה על אולמרט במאמר המערכת שלו. "האם אולמרט הוא ראש ממשלה או ראש העירייה שצריך לדאוג לפינוי האשפה, מערכת הביוב והצרכים היומיומיים של תושבי העיר ?" שואל הביטאון. הוא מוסיף, כי אולמרט אינו רשאי לגייס את בניין העירייה, את חברי העירייה והארנונה של התושבים היהודים והערבים למאבק פוליטי לאומי שאין לו שום קשר לעירייה.

"האם יודע אהוד אולמרט שזה שבוע ימים שהאשפה בעיר הקודש אינה נאספת בגלל שביתת עובדי העירייה ?" מוסיף הביטאון ושואל. "כאשר הרחובות מלאים צחנה מפחי הזבל הגואים, יש לחברי העירייה זמן ורצון להפגין הפגנות פוליטיות ומדיניות. אם אכן החליטו חברי העירייה להתערב בוויכוח המדיני ולמנוע את מסירת חלקי העיר לערבים, למה אין הם דואגים לזוגות צעירים יהודים שלא יעזבו את העיר ?".

"ושאלה מיוחדת לחברי העירייה החרדים - אגודת ישראל ודגל התורה - מי שלח אתכם להפגין הפגנות לאומניות? מתי החליטה מועצת גדולי התורה של אגודת ישראל ודגל התורה למנוע את ביאת ערפאת להר הבית? האם בהפגנות אלו תיוושע יהודה? האין אתם יודעים כי לא תוכלו למנוע תהליכים היסטוריים ?"

לאור כל זה קורא המחנה החרדי לחברי העירייה החרדים לשוב לעבודתם ולהשאיר את המאבק נגד הערבים לחברי הכנסת הלאומנים.



© הזכויות על עיתון "דבר" שייכות למכון לבון - מכון לחקר תנועת העבודה והחלוץ על-שם פנחס לבון
Powered By Click for details


דבר דבר - חדשות 1994

לחצו על המפה לתצוגה מדוייקת ואפשרות לצפייה בכתבות מאותו אזור.
במפה זו מופיעות הכתובות הבאות: רחוב אבו עובידה אבן אל ג’ארח, ירושלים (אוריינט האוס - המטה של אש"ף בירושלים ומקומו של פייסל חוסייני) | כיכר ספרא 1, ירושלים (עיריית ירושלים (משנת 1993)) | רחוב דובר שלום 16, ירושלים (מערכת המחנה החרדי - קריית בעלז)
 

ייזום והקמת האתר - אלי זבולוני - עולמות אפשריים בע"מ עולמות אפשריים בע"מ © 2010-2024 - עיצוב: סטודיו פיני חמו

© האתר ranaz.co.il והתוכן המצוי בו מוגנים בזכויות יוצרים. כל זכויות היוצרים על תוכן האתר שייכות לילדיו של נח זבולוני
כל התמונות באתר (אלא אם כן צוין אחרת) הן פרי יצירתו של אלי זבולוני בעל הזכויות בהם. אין לעשות בהן כל שימוש או לשנותן ללא הרשאה מפורשת מיוצר התמונות.
אין להעתיק, לשכפל, לחקות או לעשות כל שימוש בתוכן שבאתר ללא רשות בעלי הזכויות.
בקשות לשימוש בתוכן כלשהוא מהאתר יש לשלוח דרך דף צרו קשר.
הצהרת נגישות