לדוגמא: הרב שך | "הרב שך"
חפשו

פרופ' הרב ק. כהנא: "יהיה המשפט העברי משפטה המחייב של מדינת ישראל"


מאת: ללא שם
פורסם: חרות | חרות - עמוד אחורי (עמוד 12) - 14/02/1964 (יום ששי)
בקריאה זו יצא הרב פרופ' קופל כהנא, ראש מחלקת הסמיכה בבית המדרש היהודי לרבנים בלונדון ומלומד משפטי נודע בספריו החשובים בשטח המשפט ההשוואתי.

בהרצאה רבת ענין על "הגישה למשפט התורה בהבחנתה מן המשפט הרומי והאנגלי", שהתקיימה מטעם מכון הרי פישל לדרישת התלמוד ומשפט התורה, באולם מיכאל של "יד הרב הרצוג - אמ"ת" בשכ' בית-וגן בירושלים, שמשכה אליה קהל של מאות משפטנים ורבנים חשובים וביניהם כמה שרים, מרבית חברי בית המשפט העליון, שופטים, דיינים, ראשי ישיבות, מורי הפקולטה למשפטים, ועובדי וחברי מוסדות המחקר התורני המאוגדים ב "יד הרב הרצוג - אמ"ת", שהאזינו בדריכות לדברי המרצה.

פתח וניהל את הערב מנהל מכון הרי פישל, הרב שאר-ישוב כהן - חברי הנהלת עיריית ירושלים. הקדימו דברי ברכה והשתתפו בדיון: הרב שלמה יוסף זוין - נשיא "יד הרב הרצוג - אמ"ת: ועורך האנציקלופדיה התלמודית; שר הדתות ד"ר זרח ורהפטיג; שופט בית המשפט העליון ד"ר משה זילברג. נעל את הערב: הרב יהושע הוטנר מנהל "יד הרב הרצוג - אמ"ת".

דפים בנושא:


הערות: קשריו של נח זבולוני עם האנשים מצויינים בכתבה מביאים למסקנה שכתבה זו נכתבה על ידו. נוסף לזאת כתבה זו הופיעה בצמוד לכתבה: מכון ומקהלת "שירת ישראל" חידשו את פעילותם החתומה בשמו של נח זבולוני דבר המחזק את ההשערה.


צולם בספריית שער-ציון, בית אריאלה - מדור העיתונות
Powered By Click for details


חרות חרות - עמוד אחורי 1964

לחצו על המפה לתצוגה מדוייקת ואפשרות לצפייה בכתבות מאותו אזור.
במפה זו מופיעות הכתובות הבאות: כיכר הולנד, ירושלים (יד הרב הרצוג - משכנו הישן מול הכניסה להר הרצל, כיום מכון התלמוד הישראלי)
 

ייזום והקמת האתר - אלי זבולוני - עולמות אפשריים בע"מ עולמות אפשריים בע"מ © 2010-2024 - עיצוב: סטודיו פיני חמו

© האתר ranaz.co.il והתוכן המצוי בו מוגנים בזכויות יוצרים. כל זכויות היוצרים על תוכן האתר שייכות לילדיו של נח זבולוני
כל התמונות באתר (אלא אם כן צוין אחרת) הן פרי יצירתו של אלי זבולוני בעל הזכויות בהם. אין לעשות בהן כל שימוש או לשנותן ללא הרשאה מפורשת מיוצר התמונות.
אין להעתיק, לשכפל, לחקות או לעשות כל שימוש בתוכן שבאתר ללא רשות בעלי הזכויות.
בקשות לשימוש בתוכן כלשהוא מהאתר יש לשלוח דרך דף צרו קשר.
הצהרת נגישות