לדוגמא: הרב שך | "הרב שך"
חפשו

הרב גורן הזמין רב לבירור - הרב יוסף ביטל ההזמנה


מאת: ללא שם
פורסם: מעריב | מעריב - עמוד פנימי (עמוד 9) - 01/08/1973 (יום רביעי)
מועצת הרבנות הראשית לישראל, המתכנסת היום לישיבתה השבועית, עמדה לדון על פי הוראת הרב הראשי, שלמה גורן, בפסק דין של הבית הדין הרבני בתל-אביב, שהוציא "כתב סירוב" נגד רב, על שסירב לבצע פסק דין של בית דין רבני בענין פרטי שהוצא נגד הרב. אולם בהתערבותו של עמיתו הרב הראשי, הראשון לציון עובדיה יוסף, בוטל הדיון בפסק הדין הזה.

המדובר ברב של ראשון-לציון, יהודה וולפא, שנגדו הוצא כתב סירוב ע"י בית דין רבני, בשל אי ביצוע פסק דין בעניין ירושה, הנמצא עתה בערעור לפני בית הדין הגדול לערעורין בירושלים. לפי הוראת הרב גורן, הוזמן הרב וולפא לבירור לפני מועצת הרבנות הראשית המתכנסת היום. חוגים משפטיים הביעו תמיהה על הזמנת הרב וולפא לבירור, מאחר שהענין נמצא ב- "סוב יודיצה".

כשנודע לרב יוסף, המשמש כנשיא בית הדין לערעורין, על הזמנת הרב וולפא לבירור, הורה למזכירות הרבנות הראשית לבטלה מיד ולמחוק את הסעיף מסדר יומה של הישיבה.
Powered By Click for details


מעריב מעריב - עמוד פנימי 1973

לחצו על המפה לתצוגה מדוייקת ואפשרות לצפייה בכתבות מאותו אזור.
במפה זו מופיעות הכתובות הבאות: שדרות דוד המלך 33, תל אביב (בית הדין הרבני האזורי תל אביב) | רחוב המלך ג’ורג’ 58, ירושלים (הרבנות הראשית (בשנים 1959-1992) - היכל שלמה)
 

ייזום והקמת האתר - אלי זבולוני - עולמות אפשריים בע"מ עולמות אפשריים בע"מ © 2010-2024 - עיצוב: סטודיו פיני חמו

© האתר ranaz.co.il והתוכן המצוי בו מוגנים בזכויות יוצרים. כל זכויות היוצרים על תוכן האתר שייכות לילדיו של נח זבולוני
כל התמונות באתר (אלא אם כן צוין אחרת) הן פרי יצירתו של אלי זבולוני בעל הזכויות בהם. אין לעשות בהן כל שימוש או לשנותן ללא הרשאה מפורשת מיוצר התמונות.
אין להעתיק, לשכפל, לחקות או לעשות כל שימוש בתוכן שבאתר ללא רשות בעלי הזכויות.
בקשות לשימוש בתוכן כלשהוא מהאתר יש לשלוח דרך דף צרו קשר.
הצהרת נגישות