לדוגמא: הרב שך | "הרב שך"
חפשו

החרדים בבירה נגד נשף "מלכת המים"


מאת: שרות "מעריב"
פורסם: מעריב | מעריב - עמוד פנימי (עמוד 2) - 19/07/1968 (יום ששי)
הרבנות הראשית של העדה החרדית בירושלים פנתה אתמול אל הנהלת מלון "הולילנד", בדרישה נמרצת לבטל את נשף "הכתרת מלכת המים" העומד להיערך מחר בערב במלון זה.

מערכת "העולם הזה" עורכת במוצ"ש במלון "הולילנד" בירושלים נשף "הכתרת מלכת המים 1968", על נשף זה אף פורסמו מודעות מעל לוח המודעות של העיריה.

כשנודע על הנשף לרבנות הראשית שליד המועצה הדתית בירושלים, המפקחת על ענייני הכשרות של מלון "הולילנד", פנתה מיד בשאלה על פשר הנשף, שם נאמר להם כי נשף זה אינו חורג ממסגרת נשף רגיל ...

בית דין צדק של העדה החרדית, הריץ אתמול מברק דחוף אל הנהלת המלון ובו היא דורשת בתוקף לבטל את הנשף כי אחרת הם ינקטו נגדם באמצעים. בית דין זה גם מחה נמרצות במברקו על "השערוריה השפלה שאין לה תקדים בירושלים עיר הקודש" ומזהיר את הנהלת מלון "הולילנד" שאם לא יבטלו את הנשף כמצוות התורה יעשו נגדם ויפרסמו אותם לדראון, ואף יטילו עליהם איסורים חמורים.

כפי שנודע לסופרנו, עומדים חרדים קיצוניים בירושלים להפגין במוצאי שבת ליד מלון הולילנד ולמחות נגד עריכת נשף הכתרת מלכת המים בירושלים.

הערות: נח זבולוני היה מקורב מאוד לכל הגופים המצויינים בכתבה (לבד ממארגני הנשף), עובדה זו, תוכן הכתבה והסגנון מביאים למסקנה שהיא כנראה נכתבה על ידו.


צולם בספריית שער-ציון, בית אריאלה - מדור העיתונות
Powered By Click for details


מעריב מעריב - עמוד פנימי 1968

לחצו על המפה לתצוגה מדוייקת ואפשרות לצפייה בכתבות מאותו אזור.
במפה זו מופיעות הכתובות הבאות: רחוב נתן שטראוס 26, ירושלים (בית דין צדק העדה החרדית, מזכירות העדה החרדית - בנייני זופניק) | רחוב החבצלת 12, ירושלים (המועצה הדתית - רבנות ירושלים) | מתחם הולילנד ירושלים
 

ייזום והקמת האתר - אלי זבולוני - עולמות אפשריים בע"מ עולמות אפשריים בע"מ © 2010-2024 - עיצוב: סטודיו פיני חמו

© האתר ranaz.co.il והתוכן המצוי בו מוגנים בזכויות יוצרים. כל זכויות היוצרים על תוכן האתר שייכות לילדיו של נח זבולוני
כל התמונות באתר (אלא אם כן צוין אחרת) הן פרי יצירתו של אלי זבולוני בעל הזכויות בהם. אין לעשות בהן כל שימוש או לשנותן ללא הרשאה מפורשת מיוצר התמונות.
אין להעתיק, לשכפל, לחקות או לעשות כל שימוש בתוכן שבאתר ללא רשות בעלי הזכויות.
בקשות לשימוש בתוכן כלשהוא מהאתר יש לשלוח דרך דף צרו קשר.
הצהרת נגישות