לדוגמא: הרב שך | "הרב שך"
חפשו

קופסת אתרוג מכסף טהור - לבעל "הסוכה הנאה" בירושלים

104 סוכות השתתפו בתחרות. סוכת חב"ד בעיר העתיקה קיבלה גביע-כסף


מאת: ללא שם
פורסם: מעריב | מעריב - עמוד פנימי (עמוד 11) - 17/10/1968 (יום חמישי)
תיבה לאתרוג, עשויה מכסף טהור, הוענקה השבוע למר אליעזר ורקר, שזכה במקום הראשון בתחרות "הסוכה הנאה", שנערכה מטעם עיריית ירושלים.

בתחרות השנה השתתפו 104 סוכות, שזהו מספר שיא בהשוואה לשנים קודמות. הסוכה של בית הכנסת חב"ד בעיר העתיקה זכתה בפרס מיוחד, גביע מכסף, שהוענק ע"י מר ז. פרוסק - ראש "מסדר הכותל".

מ"מ ראש העיר, מר מ. איש שלום וסגן ראש העיר, ד"ר א. שוראקי שהעניקו את הפרסים לזוכים ציינו את המנהג העתיק של עשיית הסוכות, את ערכו החנוכי של המנהג ואת הרמה הגבוהה של הסוכות שהשתתפו בתחרות. בפרס שני - מדלית כסף ירושלים- זכה מר מוריס עזריאל מעיר גנים. בפרס שלישי - תמונה מתנת גלריה ספראי - זכה מר אליאך פנחס מרח' שערי חסד. כמו כן חולקו 20 פרסים נוספים ותעודות הערכה לסוכות נאות אחרות.

ילדי בית החולים "אלין" זכו בפרס מיוחד - זוג תוכים - מתנת בית המסחר "תחביב" על קישוט הסוכה בבית החולים. ילדי משפחת אירני מרח' שמואל הנביא זכו בזוג אופניים (מתנת בית המסחר "שלגיה") על קישוט סוכתם.

חבר השופטים החליט גם לציין את סוכת העירייה בגן אוסטר ומר יוסף נוירשטיין בונה הסוכה זכה באגרטל אמנותי לפרחים.

על חבר השופטים בתחרות נימנו: סגן ראש העיר ד"ר א. שוראקי, יו"ר; חבר מועצת העיריה עו"ד י. דרורי; אדריכל ט. קץ; מר ב. ברקאי; ד"ר גוטהולץ; הצייר ל. בלום והגב' יפה.

דפים בנושא:


הערות: נח זבולוני כתב בעבר על תחרות הסוכה הנאה, כפי שניתן לראות בכתבות המוזכרות ב "דפים בנושא", כתבות המזכירות בתוכנן (לבד מהשוני בין הזוכים, שזכו בפרס זהה - קופסה לאתרוג) כתבה זו. לאור עובדות אלו נראה כי גם כתבה זו נכתבה על ידו.


צולם בספריית שער-ציון, בית אריאלה - מדור העיתונות
Powered By Click for details


מעריב מעריב - עמוד פנימי 1968

לחצו על המפה לתצוגה מדוייקת ואפשרות לצפייה בכתבות מאותו אזור.
במפה זו מופיעות הכתובות הבאות: כיכר ספרא 10, ירושלים (רחוב יפו 2 - כיכר צה"ל - עיריית ירושלים עד לשנת 1993) | גן דניאל, ירושלים (דן דניאל אוסטר) | רחוב חב"ד 31, הרובע היהודי, ירושלים (בית כנסת "צמח צדק") | רחוב שמריהו לוין 84, ירושלים (בית החולים אלי"ן)
 

ייזום והקמת האתר - אלי זבולוני - עולמות אפשריים בע"מ עולמות אפשריים בע"מ © 2010-2024 - עיצוב: סטודיו פיני חמו

© האתר ranaz.co.il והתוכן המצוי בו מוגנים בזכויות יוצרים. כל זכויות היוצרים על תוכן האתר שייכות לילדיו של נח זבולוני
כל התמונות באתר (אלא אם כן צוין אחרת) הן פרי יצירתו של אלי זבולוני בעל הזכויות בהם. אין לעשות בהן כל שימוש או לשנותן ללא הרשאה מפורשת מיוצר התמונות.
אין להעתיק, לשכפל, לחקות או לעשות כל שימוש בתוכן שבאתר ללא רשות בעלי הזכויות.
בקשות לשימוש בתוכן כלשהוא מהאתר יש לשלוח דרך דף צרו קשר.
הצהרת נגישות