לדוגמא: הרב שך | "הרב שך"
חפשו

קודם את הרישא ...


מאת: ללא שם
פורסם: מעריב | ממטולה עד אילת (עמוד 19) - 07/11/1969 (יום ששי)
השבוע נפגשו יו"ר החברה לחקר המקרא, ד"ר חיים גבריהו וד"ר ישראל בן-זאב, העומד בראש "האגודה למען גרי צדק", אשר עושה נפשות בקרב הגויים למען יתגיירו ויבואו בקהל ישראל.

אמר ד"ר בן-זאב: הרי אתה איש התנ"ך. הנביא זכריה אמר "ונלוו גויים רבים אל ה' ביום ההוא". למה לא נקיים עתה את דברי הנביא? אילו עזרו לאגודתנו, אפשר היה למצוא עכשיו כל שנה מאה אלף גרים, אשר יתגיירו ויחזקו את העם ואת מדינת ישראל.

ענה לו ד"ר גבריהו: אבל תחילתו של אותו פסוק בזכריה הוא "רוני ושמחי בת ציון". נקיים קודם את תחילת הפסוק, המכוון לכינוס נדחי ישראל, לפני שילוונו גויים רבים.

הערות: האזכורים הרבים של האגודה למען גרי צדק והעומד בראש ד"ר ישראל בן-זאב, ואלו של החברה לחקר המקרא בכתבותיו של נח זבולוני מביאים למסקנה שאחד מהם או שניהם נכללו בין מקורותיו. עובדה זו, סגנון ותוכן הכתבה מביאים למסקנה שהיא נכתבה כנראה על ידו.


צולם בספריית שער-ציון, בית אריאלה - מדור העיתונות
Powered By Click for details


מעריב ממטולה עד אילת 1969

לחצו על המפה לתצוגה מדוייקת ואפשרות לצפייה בכתבות מאותו אזור.
במפה זו מופיעות הכתובות הבאות: רחוב אבן עזרא 12, ירושלים (כתובתו של הד"ר ישראל בן זאב מייסד האגודה למען גרי צדק בישראל ובפזורה - רחביה) | שכונת נווה שאנן, ירושלים (ביתו של פרופסור חיים גבריהו (משוער))
 

ייזום והקמת האתר - אלי זבולוני - עולמות אפשריים בע"מ עולמות אפשריים בע"מ © 2010-2024 - עיצוב: סטודיו פיני חמו

© האתר ranaz.co.il והתוכן המצוי בו מוגנים בזכויות יוצרים. כל זכויות היוצרים על תוכן האתר שייכות לילדיו של נח זבולוני
כל התמונות באתר (אלא אם כן צוין אחרת) הן פרי יצירתו של אלי זבולוני בעל הזכויות בהם. אין לעשות בהן כל שימוש או לשנותן ללא הרשאה מפורשת מיוצר התמונות.
אין להעתיק, לשכפל, לחקות או לעשות כל שימוש בתוכן שבאתר ללא רשות בעלי הזכויות.
בקשות לשימוש בתוכן כלשהוא מהאתר יש לשלוח דרך דף צרו קשר.
הצהרת נגישות