לדוגמא: הרב שך | "הרב שך"
חפשו

ארה"ב

מה אמרו שליחי הרבי לבגין?


מאת: סופר "מעריב"
פורסם: מעריב | העולם היהודי (עמוד 21) - 01/01/1978 (יום ראשון)
בביקורו האחרון של ראש הממשלה מנחם בגין בניו-יורק, בדרכו אל וושינגטון וממנה, הוא לא קיבל לשיחה ולא נפגש עם שום מנהיג או אישיות יהודית.

אך בכל כלל, יש גם יוצאים מן הכלל. עתה נודע, כי מר בגין קיבל לשיחה ממושכת שני שליחים של הרבי מליובאוויטש, הרבנים ח"א חודקוב ובנימין קליין, שבאו אליו לבית מלונו.

כפי שנמסר, הבהיר להם מר בגין את פרטי תכניתו וביקשם למסור את דבריו אל הרבי מליובאוויטש, ר' מנחם שניאורסון. לא נודע מה אמרו שליחי הרבי למר בגין, אך עובדה היא שהרבי - הידוע בהתנגדותו העזה לנסיגה מיהודה ושומרון - לא יצא בפומבי נגד תכנית השלום של ממשלת בגין.

באחת משיחותיו האחרונות אמר הרבי, כי בעבר ארעו "נסים", כאשר ממשלות בישראל היו מוכנות לוותר על שטחים מארץ-ישראל ורק האויב סירב לקבלם וכך ניצלנו מצרה שזימנו לעצמנו ...

הערות: קרבתו של נח זבולוני לחוגי חב"ד ובעיקר לדובר חב"ד, שליחי הרבי מלובביץ' המוזכרים בכתבות אחרות שכתב, הסגנון ותוכן הכתבה כל אלה מביאים למסקנה שכתבה זו נכתבה על ידו.


צולם בספריית שער-ציון, בית אריאלה - מדור העיתונות


Powered By Click for details


מעריב העולם היהודי 1978

לחצו על המפה לתצוגה מדוייקת ואפשרות לצפייה בכתבות מאותו אזור.
במפה זו מופיעות הכתובות הבאות: 301 Park Avenue, Manhattan, ניו יורק, ארצות הברית (במלון זה התגורר מנחם בגין לפני נסיעתו לוושינגטון) (מלון וולדורף אסטוריה) | 770 Eastern Parkway, Crown Heights, Brooklyn, ניו יורק, ארצות הברית (מגורי הרבי מלובביץ’)
 

ייזום והקמת האתר - אלי זבולוני - עולמות אפשריים בע"מ עולמות אפשריים בע"מ © 2010-2024 - עיצוב: סטודיו פיני חמו

© האתר ranaz.co.il והתוכן המצוי בו מוגנים בזכויות יוצרים. כל זכויות היוצרים על תוכן האתר שייכות לילדיו של נח זבולוני
כל התמונות באתר (אלא אם כן צוין אחרת) הן פרי יצירתו של אלי זבולוני בעל הזכויות בהם. אין לעשות בהן כל שימוש או לשנותן ללא הרשאה מפורשת מיוצר התמונות.
אין להעתיק, לשכפל, לחקות או לעשות כל שימוש בתוכן שבאתר ללא רשות בעלי הזכויות.
בקשות לשימוש בתוכן כלשהוא מהאתר יש לשלוח דרך דף צרו קשר.
הצהרת נגישות