לדוגמא: הרב שך | "הרב שך"
חפשו

התפטר המפקח המחוזי של משרד-החינוך בירושלים


מאת: נח זבולוני סופר "חרות" בירושלים
פורסם: חרות | חרות - עמוד אחורי (עמוד 4) - 25/06/1964 (יום חמישי)
המפקח על מחוז ירושלים של משרד החינוך והתרבות הד"ר י. איזנר, הגיש בימים אלה את התפטרותו להנהלת המשרד מתפקידו, כמפקח על המחוז.

כפי שנודע לסופרנו, נובעת התפטרותו מהתמרמרותו על כך, שראשי המשרד החינוך והתרבות מרוקנים את תפקיד המפקח המחוזי ובתנאים כאלה לא ראה מקום להמשיך בתפקיד זה. העובדה שמחוז ירושלים נמצא סמוך למקום מושבו של המשרד-הראשי של החינוך והתרבות, יוצרת הזדמנויות רבות של התערבות מגבוה וצמצום סמכויות לפעולה תקינה.

עוד לפני שנה ביקש הד"ר י. איזנר להתפטר מתפקידו, אך הנהלת המשרד דחתה את ההתפטרות וכמוצא של פשרה יצא ד"ר איזנר לחופשה בת שנה. עתה לא ראה ד"ר איזנר כל דרך להמשיך בתפקידו, וכפי שנודע כבר קיבלה הנהלת משרד החינוך והתרבות את התפטרותו מתפקיד זה, וימצא לו תפקיד אחר המתאים למעמדו.

מהראוי לציין, כי בשבוע הבא פורש מר מ. אטיאס מנהל מחלקת החינוך והתרבות של עירית ירושלים לקצבה, מכיוון שהמפד"ל עומד על כך שתפקידו של מר אטיאש יימסר לסגנו, מר חיים קוברסקי, הושמעו דעות, כי מפא"י תתבע לעצמם את משרת מפקח המחוז של משרד החינוך והתרבות בירושלים, דהיינו, את מקומו של הד"ר י. איזנר, אשר לפי ההסכם הקואליציוני שייך לחינוך הדתי.

דפים בנושא:


צולם בספריית שער-ציון, בית אריאלה - מדור העיתונות
Powered By Click for details


חרות חרות - עמוד אחורי 1964

לחצו על המפה לתצוגה מדוייקת ואפשרות לצפייה בכתבות מאותו אזור.
במפה זו מופיעות הכתובות הבאות: רחוב יפו 34, ירושלים (מחלקת החינוך עיריית ירושלים) | רחוב שבטי ישראל 34, ירושלים (משרד החינוך משנת 1963)
 

ייזום והקמת האתר - אלי זבולוני - עולמות אפשריים בע"מ עולמות אפשריים בע"מ © 2010-2024 - עיצוב: סטודיו פיני חמו

© האתר ranaz.co.il והתוכן המצוי בו מוגנים בזכויות יוצרים. כל זכויות היוצרים על תוכן האתר שייכות לילדיו של נח זבולוני
כל התמונות באתר (אלא אם כן צוין אחרת) הן פרי יצירתו של אלי זבולוני בעל הזכויות בהם. אין לעשות בהן כל שימוש או לשנותן ללא הרשאה מפורשת מיוצר התמונות.
אין להעתיק, לשכפל, לחקות או לעשות כל שימוש בתוכן שבאתר ללא רשות בעלי הזכויות.
בקשות לשימוש בתוכן כלשהוא מהאתר יש לשלוח דרך דף צרו קשר.
הצהרת נגישות