לדוגמא: הרב שך | "הרב שך"
חפשו

מדוע ביקש סליחה?


מאת: רנ"ז
פורסם: חרות | הטור השמיני (עמוד 2) - 27/08/1958 (יום רביעי)
קראנו בעתונים כי, מר שמחה כהן, תלמיד ישיבת חברון שלקח חלק בחידון התנ"כי, אור ליום ששי כאחד מאלופי התנ"ך האזוריים ביקר ביום ו' בלשכת ראש העיר מר ג. אגרון לאחר שביקש להתקבל והביא את התנצלותו על המאורע שגרם להפסקת חלוקת ספר ירושלים. הוא קבע בדבריו שלא היה בכך משום סירוב מצדו לקבלת הספר "ירושלים" וללא כל שמץ של התנגדות כלפי ראש העיר וכלפי העירייה, אלא אדרבא, הוא קיבל את הספר והודה עליו ועל דברי ההקדשה בפנים הספר.

אחרי שקראנו כמה ימים לפני זה גם על התקרית כשסרב לקבל את הפרס לאות מחאה על שמר אגרון היה מעורב בבריכת השחיה, וכן כי תלמידי הישיבה במקום מחאו לו כף ומאידך, צעקו עליו "חצוף" וכו', ניסינו לערוך חידון תנ"ך זוטא על המקרה הזה וכמו שכתוב, יגענו ומצאנו, כי גם זה נזכר בתנ"ך והא: לדוד בשנותו את טעמו לפני אבימלך וגרשהו וילך. תהלים לד' א. עיין במפרשים במקום.

הערות: כנראה שרנ"ז התכוון למפרשים שדוד התחזה למשוגע


צולם בספריית שער-ציון, בית אריאלה - מדור העיתונות
Powered By Click for details


חרות הטור השמיני 1958

לחצו על המפה לתצוגה מדוייקת ואפשרות לצפייה בכתבות מאותו אזור.
במפה זו מופיעות הכתובות הבאות: כיכר ספרא 10, ירושלים (רחוב יפו 2 - כיכר צה"ל - עיריית ירושלים עד לשנת 1993) | רחוב הוברמן 1, תל אביב (חידון התנ"ך הארצי בשנת 1958 התקיים בהיכל התרבות) (היכל התרבות)
 

ייזום והקמת האתר - אלי זבולוני - עולמות אפשריים בע"מ עולמות אפשריים בע"מ © 2010-2024 - עיצוב: סטודיו פיני חמו

© האתר ranaz.co.il והתוכן המצוי בו מוגנים בזכויות יוצרים. כל זכויות היוצרים על תוכן האתר שייכות לילדיו של נח זבולוני
כל התמונות באתר (אלא אם כן צוין אחרת) הן פרי יצירתו של אלי זבולוני בעל הזכויות בהם. אין לעשות בהן כל שימוש או לשנותן ללא הרשאה מפורשת מיוצר התמונות.
אין להעתיק, לשכפל, לחקות או לעשות כל שימוש בתוכן שבאתר ללא רשות בעלי הזכויות.
בקשות לשימוש בתוכן כלשהוא מהאתר יש לשלוח דרך דף צרו קשר.
הצהרת נגישות