לדוגמא: הרב שך | "הרב שך"
חפשו

מחלקת התברואה בבירה - לידי סדרני "הפועל"


מאת: נח אביאלי סופר "חרות" בירושלים
פורסם: חרות | חרות - עמוד אחורי (עמוד 4) - 09/06/1960 (יום חמישי)
מר אריה הירש, ראש סדרני "הפועל" ופקיד במועצת פועלי ירושלים, וחבר מפא"י, עומד להתקבל כראש אגף התברואה וכפקח עירוני ראשי בעיריית ירושלים - על כך נודע לסופרנו בירושלים.

אחרי מותו של מר מנחם שטרק, המפקח הראשי העירוני, התחרו שבעה מועמדים על משרה זו, כולם עובדי העירייה, ביניהם פקידים בכירים במחלקה זו שיש להם ותק ונסיון בעבודה זו, ובכללם סגנו של מר שטרק, מר מנחם בלטמן הבלתי מפלגתי. כפי שמוסרים היה גם "מרכז" פנימי פיקטיבי, אך כולם ידעו כי המשרה הובטחה למר אריה הירש ראש סדרני "הפועל" בירושלים ופקיד מועצת הפועלים וחבר מפא"י.

כפי שמוסרים לנו יכניס מר הירש "נדוניה" לעירית ירושלים והיא: כ- 25-20 סדרני "הפועל" ייכנסו לעבוד במחלקת התברואה כפקחים עירוניים.

כן מוסרים כי "העיסקה" יצאה לפועל דווקא אחרי ביקורו של ראש העיר מר איש שלום אצל חברו לדעה מר אבא חושי ראש עיריית חיפה, שם למד את בעיית המנגנון העירוני ואיך לחזקו על ידי הכנסת סדרני "הפועל" ...

צולם בספריית שער-ציון, בית אריאלה - מדור העיתונות
Powered By Click for details


חרות חרות - עמוד אחורי 1960

לחצו על המפה לתצוגה מדוייקת ואפשרות לצפייה בכתבות מאותו אזור.
במפה זו מופיעות הכתובות הבאות: כיכר ספרא 10, ירושלים (רחוב יפו 2 - כיכר צה"ל - עיריית ירושלים עד לשנת 1993) | רחוב נתן שטראוס 17, ירושלים (בית ההסתדרות - אולם מיטשל (משנת 1958))
 

ייזום והקמת האתר - אלי זבולוני - עולמות אפשריים בע"מ עולמות אפשריים בע"מ © 2010-2024 - עיצוב: סטודיו פיני חמו

© האתר ranaz.co.il והתוכן המצוי בו מוגנים בזכויות יוצרים. כל זכויות היוצרים על תוכן האתר שייכות לילדיו של נח זבולוני
כל התמונות באתר (אלא אם כן צוין אחרת) הן פרי יצירתו של אלי זבולוני בעל הזכויות בהם. אין לעשות בהן כל שימוש או לשנותן ללא הרשאה מפורשת מיוצר התמונות.
אין להעתיק, לשכפל, לחקות או לעשות כל שימוש בתוכן שבאתר ללא רשות בעלי הזכויות.
בקשות לשימוש בתוכן כלשהוא מהאתר יש לשלוח דרך דף צרו קשר.
הצהרת נגישות