לדוגמא: הרב שך | "הרב שך"
חפשו

מחלקות "הדסה" למרכז החדש


מאת: נח זבולוני סופר "חרות"
פורסם: חרות | חרות - עמוד אחורי (עמוד 4) - 06/12/1961 (יום רביעי)
הנהלת "הדסה" בירושלים תעביר בשבוע הבא גם את יתר המחלקות של בית-החולים שנשארו בעיר, למרכז הרפואי אשר בעין-כרם - על כך נודע לסופרנו.

עם העברת בית-החולים "הדסה" לעין-כרם לפני כ-4 חודשים נשארו באופן זמני בעיר כמה מחלקות והן: פנימית ב', עור, פסיכיאטרית וריאות. ביום השלישי הבא, יועברו גם מחלקות אלו למרכז הרפואי, וב-25 לחודש תעבור גם מחלקת היולדות מבית החולים האנגלי לבית החולים זיו. מחלקה זו תישאר עוד כשנה וחצי בעיר עד שיגמרו את יתר המבנים הנוספים בעין כרם. בניני "בית הדגל" שבהם יוכנסו מחלקות הנ"ל ימסרו לידי בעליהן בית החולים האנגלי.

במרכז הרפואי בעין-כרם מקשט זה יותר משבועיים את הכניסה הראשית של בית החולים "דיקט" המשמש כתחליף לאחת מדלתות הזכוכית שנשברו ע"י הרוח עם התחלת עונת החורף. לשאלת סופרנו נאמר כי הוזמנה כבר דלת נוספת מגרמניה ששוויה 200 ל"י. כמו כן נתקבלו תלונות ממאות המבקרים בעין-כרם על חוסר תחנת אוטובוסים מסודרת עם מחסה מפני השמש בקיץ והרוחות והגשמים בחורף.

דפים בנושא:


צולם בספריית שער-ציון, בית אריאלה - מדור העיתונות
Powered By Click for details


חרות חרות - עמוד אחורי 1961

לחצו על המפה לתצוגה מדוייקת ואפשרות לצפייה בכתבות מאותו אזור.
במפה זו מופיעות הכתובות הבאות: הדסה עין-כרם ירושלים | רחוב הנביאים 49, ירושלים (בית החולים הדסה לפני המעבר לעין כרם - בית החולים זיו)
 

ייזום והקמת האתר - אלי זבולוני - עולמות אפשריים בע"מ עולמות אפשריים בע"מ © 2010-2024 - עיצוב: סטודיו פיני חמו

© האתר ranaz.co.il והתוכן המצוי בו מוגנים בזכויות יוצרים. כל זכויות היוצרים על תוכן האתר שייכות לילדיו של נח זבולוני
כל התמונות באתר (אלא אם כן צוין אחרת) הן פרי יצירתו של אלי זבולוני בעל הזכויות בהם. אין לעשות בהן כל שימוש או לשנותן ללא הרשאה מפורשת מיוצר התמונות.
אין להעתיק, לשכפל, לחקות או לעשות כל שימוש בתוכן שבאתר ללא רשות בעלי הזכויות.
בקשות לשימוש בתוכן כלשהוא מהאתר יש לשלוח דרך דף צרו קשר.
הצהרת נגישות