לדוגמא: הרב שך | "הרב שך"
חפשו

רבני ארה"ב וישראל - נגד כנס הרבנים הקונסרבטיבים בירושלים


מאת: נח זבולוני
פורסם: חרות | חרות - עמוד פנימי (עמוד 2) - 25/05/1962 (יום ששי)
אגודת הרבנים בארצות-הברית שבראשה עומדים הרבנים הרב אליעזר סילבר מסינסניטי והרב אהרן קוטלר, ראש ישיבת לייק-ווד באמריקה, יפרסמו גילוי דעת חריף ביותר נגד הכינוס הבינלאומי של איגוד בתי הכנסת הקונסרבטיביים, שייערך ביום השני הבא בירושלים.

זו הפעם הראשונה שכנס של הקונסרבטיביים נערך בירושלים. בכנס משתתפים נציגי הקונסרבטיבים מכל קצווי עולם ובו יוכרז על ירושלים כעל בירת הקונסרבטיביים.

גם אגודת הרבנים בישראל, שבראשה עומדים הרב ראובן כץ, רבה הראשי של פתח-תקוה, והרב איסר יהודה אונטרמן רבה הראשי של תל-אביב לוחצת על שר הדתות הד"ר ז. ורהפטיג שלא ישתתף בכנס וכן שלא יופיע לברך אותו בשם הממשלה, למרות ההבטחה שניתנה על השתתפותו בשם הממשלה.

צולם בספריית שער-ציון, בית אריאלה - מדור העיתונות
Powered By Click for details


חרות חרות - עמוד פנימי 1962

לחצו על המפה לתצוגה מדוייקת ואפשרות לצפייה בכתבות מאותו אזור.
במפה זו מופיעות הכתובות הבאות: שדרות שז"ר 1, ירושלים (הכינוס התקיים באולם זה) (בנייני האומה) | רחוב אנגל 6, תל אביב (הרב אונטרמן עמד בראש ועד הרבנים) (ביתו של הרב אונטרמן בעת היותו רבה הראשי של תל-אביב) | 132 Nassau Street, ניו יורק, ארצות הברית (אגודת הרבנים בארצות הברית - Union Of Orthodox Rabbis Of The United States And Canada)
 

ייזום והקמת האתר - אלי זבולוני - עולמות אפשריים בע"מ עולמות אפשריים בע"מ © 2010-2024 - עיצוב: סטודיו פיני חמו

© האתר ranaz.co.il והתוכן המצוי בו מוגנים בזכויות יוצרים. כל זכויות היוצרים על תוכן האתר שייכות לילדיו של נח זבולוני
כל התמונות באתר (אלא אם כן צוין אחרת) הן פרי יצירתו של אלי זבולוני בעל הזכויות בהם. אין לעשות בהן כל שימוש או לשנותן ללא הרשאה מפורשת מיוצר התמונות.
אין להעתיק, לשכפל, לחקות או לעשות כל שימוש בתוכן שבאתר ללא רשות בעלי הזכויות.
בקשות לשימוש בתוכן כלשהוא מהאתר יש לשלוח דרך דף צרו קשר.
הצהרת נגישות