לדוגמא: הרב שך | "הרב שך"
חפשו

ישיבת "מרכז הרב" תנציח את זכרו של מפקד אצ"ל ד. רזיאל


מאת: נח זבולוני
פורסם: חרות | חרות - עמוד אחורי (עמוד 10) - 10/08/1962 (יום ששי)
ישיבת "מרכז הרב" (הרב קוק) בירושלים, עומדת להנציח את זכרו של המפקד הראשי של הארגון הצבאי הלאומי דוד רזיאל הי"ד ותלמיד הישיבה, ע"י הקמת חדר על שמו בהיכל הישיבה החדש ההולך ומוקם במבואותיה של הבירה, החדר יוקם הודות לתרומתו החשובה של מרכז תנועת החרות בישראל.

בפגישה שנערכה בין ראשי התנועה שבה השתתפו יו"ר התנועה מר מ. בגין, סגן יו"ר הכנסת א. בן-אליעזר, ח"כ י. מרידור וח"כ אברהם דרורי וכן משפחת רזיאל, האב ז"ל, ויבלח"א ח"כ א. רזיאל נאור ובעלה יהודה, לבין הרב נתן רענן-קוק שליט"א מנהל הישיבה ומר דוד ברגמן מזכיר ועדת הבנין של ישיבה זו, סוכם להקים בבנינים החדשים ההולכים ונבנים בשכונת קרית משה חדר שינציח את זכרו של תלמיד הישיבה והמפקד הראשי של האצ"ל דוד רזיאל הי"ד.

הסכום להקמת החדר הועבר בימים אלה לוועדת הבנין אשר נתנה הוראה לקבלני הבנין להקימו והוא נמצא עתה בשלב של סיום. הסכום כולו הועבר ע"י גזבר התנועה מר יוסף קרמרמן ומר מ. כהן.

צולם בספריית שער-ציון, בית אריאלה - מדור העיתונות
Powered By Click for details


חרות חרות - עמוד אחורי 1962

לחצו על המפה לתצוגה מדוייקת ואפשרות לצפייה בכתבות מאותו אזור.
במפה זו מופיעות הכתובות הבאות: רחוב המלך ג’ורג’ 38, תל אביב (מצודת זאב - מרכז תנועת חרות - גח"ל - הליכוד) | רחוב הרב צבי יהודה 12, ירושלים (לשעבר רחוב קורות העיתים - קרית משה - ישיבת מרכז הרב (משנת 1964))
 

ייזום והקמת האתר - אלי זבולוני - עולמות אפשריים בע"מ עולמות אפשריים בע"מ © 2010-2024 - עיצוב: סטודיו פיני חמו

© האתר ranaz.co.il והתוכן המצוי בו מוגנים בזכויות יוצרים. כל זכויות היוצרים על תוכן האתר שייכות לילדיו של נח זבולוני
כל התמונות באתר (אלא אם כן צוין אחרת) הן פרי יצירתו של אלי זבולוני בעל הזכויות בהם. אין לעשות בהן כל שימוש או לשנותן ללא הרשאה מפורשת מיוצר התמונות.
אין להעתיק, לשכפל, לחקות או לעשות כל שימוש בתוכן שבאתר ללא רשות בעלי הזכויות.
בקשות לשימוש בתוכן כלשהוא מהאתר יש לשלוח דרך דף צרו קשר.
הצהרת נגישות