לדוגמא: הרב שך | "הרב שך"
חפשו

יו"ר ועדת התחבורה בעיריית ירושלים נאשם ע"י "המקשר" בהתנהגות "אנטי-ציבורית"


מאת: נח זבולוני
פורסם: חרות | חרות - עמוד אחורי (עמוד 6) - 11/09/1962 (יום שלישי)
מיון מהיר:
"המקשר"
1962
הריב החמור שפרץ בין הנהלת "המקשר" לבין יו"ר ועדת התחבורה של עיריית ירושלים מר מרדכי זר, לשעבר חבר-כנסת מטעם מפא"י, שיבש את היחסים של הקואופרטיב הירושלמי עם העירייה.

חב' "המקשר" הפיצה מכתב בין חברי מועצת העירייה, בו היא מתקיפה בצורה חריפה ביותר את יו"ר ועדת התחבורה, מר מרדכי זר, ומאשימה אותו בהתנהגות אנטי-ציבורית ובביום האשמות נגד הקואופרטיב. במכתב זה ישנו רמז שקוף לכך שיחסו העוין של יו"ר ועדת התחבורה ל"המקשר" "אין לו כל קשר עם ענייני הציבור ואין לו כל קשר עם שיפור התחבורה".

המקשר" תובע ממועצת העירייה להקים ועדה שתברר את המעשה "המביש" שקרה בישיבת החירום של ועדת התחבורה של העירייה, כדי לדון בענייני "המקשר". לדברי הנהלת המקשר הובהלו חברי הוועדה לישיבה מיוחדת זו כאשר כבר ברור היה ליו"ר הוועדה שהתחבורה בעיר שובשה זמנית, בגלל תמרון צבאי. בישיבה התעוררו חילוקי דעות שגרמו לעזיבת הישיבה ע"י נציגי "המקשר".

לסופרנו נודע כי כמה מחברי מועצת העירייה מתכוננים להעלות את הבעיה הזאת לדיון בישיבת המועצה הקרובה.

בינתיים החרימה הנהלת "המקשר" את ישיבת הוועדה לעניני התחבורה של העיריה שנקראה ליום ראשון, בטענה כי אין בטחון כי לא יחזור מר זר על מעשהו הקודם, ושוב יגרש את נציגי "המקשר" מהישיבה. הנהלת "המקשר" מבקשת להקים ועדת בירור מיוחדת שתברר את תלונתה נגד מר מ. זר.

צולם בספריית שער-ציון, בית אריאלה - מדור העיתונות
Powered By Click for details


חרות חרות - עמוד אחורי 1962

לחצו על המפה לתצוגה מדוייקת ואפשרות לצפייה בכתבות מאותו אזור.
במפה זו מופיעות הכתובות הבאות: רחוב יפו 70, ירושלים (משרדי קואופרטיב "המקשר" - מרכז פרלמן) | כיכר ספרא 10, ירושלים (רחוב יפו 2 - כיכר צה"ל - עיריית ירושלים עד לשנת 1993)
 

ייזום והקמת האתר - אלי זבולוני - עולמות אפשריים בע"מ עולמות אפשריים בע"מ © 2010-2024 - עיצוב: סטודיו פיני חמו

© האתר ranaz.co.il והתוכן המצוי בו מוגנים בזכויות יוצרים. כל זכויות היוצרים על תוכן האתר שייכות לילדיו של נח זבולוני
כל התמונות באתר (אלא אם כן צוין אחרת) הן פרי יצירתו של אלי זבולוני בעל הזכויות בהם. אין לעשות בהן כל שימוש או לשנותן ללא הרשאה מפורשת מיוצר התמונות.
אין להעתיק, לשכפל, לחקות או לעשות כל שימוש בתוכן שבאתר ללא רשות בעלי הזכויות.
בקשות לשימוש בתוכן כלשהוא מהאתר יש לשלוח דרך דף צרו קשר.
הצהרת נגישות