לדוגמא: הרב שך | "הרב שך"
חפשו

לוח תשמ"ג ליהודי ברה"מ


מאת: נח זבולוני
פורסם: דבר | דברים (עמוד 8) - 13/09/1982 (יום שני)
בלוח כיס עברי-רוסי לשנה החדשה המיועד ליהודים החיים בברית המועצות היוצא לאור בירושלים, חל שינוי: לבד מהחגים הדתיים מופיעים גם חגים ואירועים לאומיים, וזו הפעם הראשונה לאחר שמונה שנות הופעתו של הלוח הוזכר בו גם יום הזכרון ויום שחרור ירושלים.

חברת "גאולים" בירושלים, הוועד הציבורי לקליטה חברתית ורוחנית לעולים מברה"מ שבראשה עומד הרב אברהם שר, מטפלת גם במשלוח תשמישי קדושה ליהודים אשר מעבר למסך הברל.
חברת "גאולים" כבר הוציאה בתרגום רוסי חלק מהתנ"ך (שופטים, שמואל א' ו-ב' ותהילים), סידור ומחזור לראש השנה ויום הכיפורים בתרגום רוסי, אוסף דינים ומנהגים, לחג הפסח וחגים אחרים, ספר על דיני כשרות שבת וכו'.

גולת הכותרת של חברה זו - הופעת הלוח-כיס עברי-רוסי. הלוח לשנת תשמ"ג (1982-83) בן 176 עמודים, וכולל חומר עשיר על היהדות, כשרות, אישים בהיסטוריה היהודית.

הלח נשלח לקראת ראש השנה למרכזים היהודיים בערים הגדולות של ברה"מ ואישורים על קבלתו מתקבלים מדי שנה במשרדי "גאולים" בירושלים.

דפים בנושא:


© הזכויות על עיתון "דבר" שייכות למכון לבון - מכון לחקר תנועת העבודה והחלוץ על-שם פנחס לבון
Powered By Click for details


דבר דברים 1982

לחצו על המפה לתצוגה מדוייקת ואפשרות לצפייה בכתבות מאותו אזור.
במפה זו מופיעות הכתובות הבאות: רחוב הנביאים 23, ירושלים ("גאולים" ועד ציבורי לקליטה חברתית ורוחנית לעולים מברית המועצות) | Russia (USSR)
 

ייזום והקמת האתר - אלי זבולוני - עולמות אפשריים בע"מ עולמות אפשריים בע"מ © 2010-2024 - עיצוב: סטודיו פיני חמו

© האתר ranaz.co.il והתוכן המצוי בו מוגנים בזכויות יוצרים. כל זכויות היוצרים על תוכן האתר שייכות לילדיו של נח זבולוני
כל התמונות באתר (אלא אם כן צוין אחרת) הן פרי יצירתו של אלי זבולוני בעל הזכויות בהם. אין לעשות בהן כל שימוש או לשנותן ללא הרשאה מפורשת מיוצר התמונות.
אין להעתיק, לשכפל, לחקות או לעשות כל שימוש בתוכן שבאתר ללא רשות בעלי הזכויות.
בקשות לשימוש בתוכן כלשהוא מהאתר יש לשלוח דרך דף צרו קשר.
הצהרת נגישות