לדוגמא: הרב שך | "הרב שך"
חפשו

בגלל הליקויים שנתגלו בתוכניות

השומרונים בחולון ללוי: להפסיק מייד בניית השיכון לצעירי העדה


מאת: עמרם גבאי ונוח זבולוני סופרי "דבר"
פורסם: דבר | דבר - חדשות (עמוד 2) - 11/12/1984 (יום שלישי)
השומרונים בחולון דורשים משר השיכון והבינוי להפסיק מיד את המשך הקמת השיכונים עבור צעירי העדה, בגלל הליקויים בתוכניות הבניה, העלולים להיות מיטרד ולגרום סבל לדיירים.

בצפון שכונת השומרונים בחולון הולכים ומוקמים שני בניינים בני 12 דירות כל אחד, עבור 24 משפחות, בגמר הבניה באוגוסט 1986 אמורים הדיירים להיכנס לבתיהם, אולם ליקויים חמורים ושגיאות בתוכניות הבניה מעמידים בספק אפשרות זאת.

משנוכחו הדיירים בליקויים פנו אל משרד השיכון בבקשה לתקן את התקלות, אולם בקשתם נדחתה בטענה כי המחליטים בנידון הם פקידי אגף האיכלוס במשרד השיכון. בישיבה שקיימו נציגי הדיירים, ובראשם שחר יהושע, עם פקידים במשרד השיכון, טענו השומרונים - כי אחד הפקידים הודה שנעשה משגה בבניית הכניסה הראשית מאחורי הבנין. הם דרשו לבטל חנות בחזית הבנין ולהקים במקומה כניסה, אולם החברה הקבלנית שהקימה את השיכונים דורשת לשם כך 17,000 דולר. הדיירים אינם מוכנים לשלם בעד טעויות שנעשו על ידי אחרים, ואף אינם יכולים לשאת בהוצאות אלו בהיותם שקועים בחובות החזרי הלוואות שקיבלו ממשרד השיכון.

[נראה כי הפסקאות הבאות הן פרי עטו של נח זבולוני]
באחרונה פנו אל שר השיכון והבינוי דוד לוי ודרשו כי יפסיק מיד את המשך הבניה, ויורה לתקן את השגיאות שנעשו בכדי למנוע בעתיד סבל מן הדיירים השומרונים.

בנימים צדקה, עורך בטאון השומרונים "א.ב." מסר אתמול ל "דבר" כי השר דוד לוי הודיע לנציגי השומרונים שנטל את הטיפול על עצמו והוא יראה את העניין בעדיפות ראשונה עד אשר יתוקנו כל הליקויים.

© הזכויות על עיתון "דבר" שייכות למכון לבון - מכון לחקר תנועת העבודה והחלוץ על-שם פנחס לבון
Powered By Click for details


דבר דבר - חדשות 1984

לחצו על המפה לתצוגה מדוייקת ואפשרות לצפייה בכתבות מאותו אזור.
במפה זו מופיעות הכתובות הבאות: רחוב קלרמון גאנו 3, ירושלים (משרד השיכון - קריית הממשלה - שייח’ ג’ראח (החל משנות ה-80)) | שכונת נווה פנחס, חולון (שכונת השומרונים)
 

ייזום והקמת האתר - אלי זבולוני - עולמות אפשריים בע"מ עולמות אפשריים בע"מ © 2010-2024 - עיצוב: סטודיו פיני חמו

© האתר ranaz.co.il והתוכן המצוי בו מוגנים בזכויות יוצרים. כל זכויות היוצרים על תוכן האתר שייכות לילדיו של נח זבולוני
כל התמונות באתר (אלא אם כן צוין אחרת) הן פרי יצירתו של אלי זבולוני בעל הזכויות בהם. אין לעשות בהן כל שימוש או לשנותן ללא הרשאה מפורשת מיוצר התמונות.
אין להעתיק, לשכפל, לחקות או לעשות כל שימוש בתוכן שבאתר ללא רשות בעלי הזכויות.
בקשות לשימוש בתוכן כלשהוא מהאתר יש לשלוח דרך דף צרו קשר.
הצהרת נגישות