לדוגמא: הרב שך | "הרב שך"
חפשו

משלחת "נטורי קרתא" מארה"ב תיפגש עם יאסר ערפאת בז'נווה


מאת: נח זבולוני סופר "דבר" בירושלים
פורסם: דבר | דבר - חדשות (עמוד 3) - 07/09/1987 (יום שני)
משלחת של "נטורי קרתא" מארה"ב, בתיאום מלא עם הנהגת העדה בירושלים, עומדת להיפגש עם יאסר ערפאת ותקיים עמו שיחות על הבעיות של "היהודים הפלשתיניים", קרי "הנטורים".

בכינוס על פלשתין, מטעם ארגונים לא-ממשלתיים בחסות או"ם, שייפתח היום בז'נווה ויימשך שלושה ימים, משתתפים כ-35 ישראלים מהשמאל ובהם ארבעה חברי כנסת וכן מאיר וענונו, אחיו של מרדכי וענונו. יאסר ערפאת יהיה אחד הדוברים המרכזיים בכינוס.

לכינוס הוזמנה גם משלחת של "נטורי קרתא" (המכונים "ידידי ירושלים") והם עומדים להיפגש עם ערפאת ולדון עמו על הבעיות של "היהודים הפלשתיניים".

"שר החוץ" של נטורי קרתא, הרב משה הירש, אמר בתדרוך לעתונאי חו"ל, כי באם הפלשתינים יגיעו לשלטון בארץ, בתיאום עם התיאולוגיה היהודית, אז תיפתר הבעיה של "היהודים הפלשתינים", והם יחיו בארץ הקודש בדומה לאחיהם שבתפוצות תחת שלטון לא-יהודי ובהפרדת הדת מהלאום, בלי הפרעות מצד השלטונות.

© הזכויות על עיתון "דבר" שייכות למכון לבון - מכון לחקר תנועת העבודה והחלוץ על-שם פנחס לבון
Powered By Click for details


דבר דבר - חדשות 1987

לחצו על המפה לתצוגה מדוייקת ואפשרות לצפייה בכתבות מאותו אזור.
במפה זו מופיעות הכתובות הבאות: 14, avenue de la Paix, ג’נבה, שוויץ (Palais des Nations - ארמון האומות - משרדי האומות המאוחדות בג’נבה) | 102 Saddle River Road, Monsey NY, ארצות הברית (נטורי קרתא בארצות הברית) | רחוב עין יעקב 37, ירושלים (ביתו של הרב משה הירש (משוער)) | Hammam Chott, תוניסיה (מפקדת אש"ף משנת 1984-1993)
 

ייזום והקמת האתר - אלי זבולוני - עולמות אפשריים בע"מ עולמות אפשריים בע"מ © 2010-2024 - עיצוב: סטודיו פיני חמו

© האתר ranaz.co.il והתוכן המצוי בו מוגנים בזכויות יוצרים. כל זכויות היוצרים על תוכן האתר שייכות לילדיו של נח זבולוני
כל התמונות באתר (אלא אם כן צוין אחרת) הן פרי יצירתו של אלי זבולוני בעל הזכויות בהם. אין לעשות בהן כל שימוש או לשנותן ללא הרשאה מפורשת מיוצר התמונות.
אין להעתיק, לשכפל, לחקות או לעשות כל שימוש בתוכן שבאתר ללא רשות בעלי הזכויות.
בקשות לשימוש בתוכן כלשהוא מהאתר יש לשלוח דרך דף צרו קשר.
הצהרת נגישות