לדוגמא: הרב שך | "הרב שך"
חפשו

ה "נטורים" לבוש: הכר במדינה הפלשתינית


מאת: נח זבולוני סופר "דבר" בירושלים
פורסם: דבר | דבר - חדשות (עמוד 3) - 27/01/1989 (יום ששי)
מיון מהיר:
על ושינגטון להכיר במדינה הפלשתינית שעליה הכריז יאסר ערפאת בטוניס - בבקשה זו פנו "נטורי קרתא" בירושלים אל ג'ורג' בוש, נשיא ארצות הברית.

אתמול ביקרה משלחת ה "נטורים", בראשותו של הרב הירש, בקונסוליה האמריקאית במערב ירושלים, ומסרה את האיגרת לקונסול האמריקאי על מנת שיעביר אותה לתעודתה.

באיגרת נאמר:
עכשיו, לאחר שחגיגות השבעת הנשיא נסתיימו, הגיע הזמן המתאים ביותר להתחיל ב "ביזנס", שלהם העולם מחכה ומצפה בכליון עיניים, והוא, לפתור את הבעיה הפלשתינית בארץ הקודש, הנמצאת במשך שנים רבות במצב בלתי יציב, במיוחד מאז חדרה הציונות אל המזרח התיכון. אסור להוליך שולל ולהאמין לציונות ...

גם 18 חברי הכנסת "הדתיים" המקשטים כביכול, את הכנסת האפיקורסית, הם בבחינת "ד"ר ג'קיל ומיסטר הייד", כי לא יתכן להיקרא חרדי למי שמתחבר לפרלמנט המחלל את הקודש ...

עוד נאמר באיגרת הברכה:
"נטורי קרתא" המייצגים בארץ הקודש עשרות אלפי יהודים פלשתינים, ובתפוצות מאות אלפי יהודים חרדים אנטי ציונים, מבקשים ממך כבוד הנשיא להעלות את הנושא הכאוב, והוא בעיית היהודים הפלשתינים והערבים הפלשתינים יחד, כדי להקל על סבלם בו הם שרויים, בלי חסינות, תחת שלטונם של מחללי הקודש.

"אתה" - מוסיפים הנטורים - "נשיא ארצות הברית, המייצג את עקרונות החופש של העם האמריקאי, ממך אנו מבקשים שתכיר במדינה הפלשתינית החדשה, כדי לאפשר לנו להמשיך באורח החיים שלנו בארץ הקודש ולהיות בני חורין לעבוד את הבורא יתברך לפי העקרונות והיסודות שלנו".


© הזכויות על עיתון "דבר" שייכות למכון לבון - מכון לחקר תנועת העבודה והחלוץ על-שם פנחס לבון
Powered By Click for details


דבר דבר - חדשות 1989

לחצו על המפה לתצוגה מדוייקת ואפשרות לצפייה בכתבות מאותו אזור.
במפה זו מופיעות הכתובות הבאות: 1600 Pennsylvania Ave, וושינגטון, ארצות הברית (הבית הלבן) | רחוב אגרון 18, ירושלים (הקונסוליה האמריקאית) | מאה שערים, ירושלים (נטורי קרתא)
 

ייזום והקמת האתר - אלי זבולוני - עולמות אפשריים בע"מ עולמות אפשריים בע"מ © 2010-2024 - עיצוב: סטודיו פיני חמו

© האתר ranaz.co.il והתוכן המצוי בו מוגנים בזכויות יוצרים. כל זכויות היוצרים על תוכן האתר שייכות לילדיו של נח זבולוני
כל התמונות באתר (אלא אם כן צוין אחרת) הן פרי יצירתו של אלי זבולוני בעל הזכויות בהם. אין לעשות בהן כל שימוש או לשנותן ללא הרשאה מפורשת מיוצר התמונות.
אין להעתיק, לשכפל, לחקות או לעשות כל שימוש בתוכן שבאתר ללא רשות בעלי הזכויות.
בקשות לשימוש בתוכן כלשהוא מהאתר יש לשלוח דרך דף צרו קשר.
הצהרת נגישות