לדוגמא: הרב שך | "הרב שך"
חפשו

"המחנה החרדי": ניתן להקים אלפי יחידות דיור בלי להפקיע אדמות


מאת: נח זבולוני
פורסם: דבר | דבר - חדשות (עמוד 3) - 14/05/1995 (יום ראשון)
חרדים בירושלים מושיטים אצבע מאשימה לעבר עיריית ירושלים ומשרד השיכון, שיזמו את הפקעת האדמות, וגרמו בכך לסערה בין-לאומית ורוגז בעולם נגד מדינת ישראל.

"המחנה החרדי", ביטאון חצר חסידות בעלז בירושלים, מגלה כי ניתן להקים אלפי יחידות דיור בירושלים בלי להפקיע קרקעות. יש שטחים במערב ירושלים של 15,000 דונם קרקע זמינה לבנייה, מספר העיתון, וגם במזרח העיר ואפילו בהר החומה עצמו אפשר לבנות אלפי דירות בלי להפקיע אדמות.

מלבד הטיפשות יש גם רשעות, טוען הביטאון, משום שחלק גדול מן הקרקעות הזמינות מיועדות לציבור החרדי, והעירייה אינה טורחת לבנות עליהן.

לדעת הביטאון, אין עיריית ירושלים ומשרד השכון ממלאים את חובתם הציבורית לדאוג לבניין העיר, ובמקומות שאפשר וצריך לבנות ולהכין תשתית לפיתוח ולבניין, לא עשו זאת. מה שכן עשו - הם הרגיזו את כל העולם נגדנו, ועל כן הם הם הנושאים באחריות כפולה ומכופלת, אומר ביטאון בעלז.

© הזכויות על עיתון "דבר" שייכות למכון לבון - מכון לחקר תנועת העבודה והחלוץ על-שם פנחס לבון
Powered By Click for details


דבר דבר - חדשות 1995

לחצו על המפה לתצוגה מדוייקת ואפשרות לצפייה בכתבות מאותו אזור.
במפה זו מופיעות הכתובות הבאות: כיכר ספרא 1, ירושלים (עיריית ירושלים (משנת 1993)) | רחוב קלרמון גאנו 3, ירושלים (משרד השיכון - קריית הממשלה - שייח’ ג’ראח (החל משנות ה-80)) | רחוב דובר שלום 16, ירושלים (מערכת המחנה החרדי - קריית בעלז)
 

ייזום והקמת האתר - אלי זבולוני - עולמות אפשריים בע"מ עולמות אפשריים בע"מ © 2010-2024 - עיצוב: סטודיו פיני חמו

© האתר ranaz.co.il והתוכן המצוי בו מוגנים בזכויות יוצרים. כל זכויות היוצרים על תוכן האתר שייכות לילדיו של נח זבולוני
כל התמונות באתר (אלא אם כן צוין אחרת) הן פרי יצירתו של אלי זבולוני בעל הזכויות בהם. אין לעשות בהן כל שימוש או לשנותן ללא הרשאה מפורשת מיוצר התמונות.
אין להעתיק, לשכפל, לחקות או לעשות כל שימוש בתוכן שבאתר ללא רשות בעלי הזכויות.
בקשות לשימוש בתוכן כלשהוא מהאתר יש לשלוח דרך דף צרו קשר.
הצהרת נגישות