לדוגמא: הרב שך | "הרב שך"
חפשו

בוטל האיסור על כניסת כהנים ל "הדסה" בבירה


מאת: ללא שם
פורסם: חרות | חרות - עמוד אחורי (עמוד 6) - 01/05/1962 (יום שלישי)
"ההסגר" שהוטל על כניסתם של כהנים בבית החולים "הדסה" בעין כרם שבירושלים יוסר היום אחרי שהנהלת בית החולים הנהיגה את הסדורים הדרושים לפי הלכות התורה.

כזכור הכריזה הרבנות הראשית של ירושלים על איסור כניסת כהנים ל "הדסה" וכן על אישפוזם (באם אין פקוח נפש) בגלל חדר המכון הפאתולוגי הנמצא בבית החולים שבו מבצעים ניתוחי גוויות. הנהלת "הדסה" באה בדברים עם יו"ר לשכת הרבנות הראשית הרב אברהם אדלר ואחרי משא ומתן הסכימה הנהלת בית החולים לכל הדרישות של הרבנות שתבעה להכניס סידורים של דלתות אוטומטיות המופעלות על ידי חשמל בחדר המכון הפתולוגי באופן כזה, שכאשר אחת נפתחת נסגרת השניה באופן אוטומטי כדי שטומאת המת לא תתפשט ליתר החדרים.

דפים בנושא:


הערות: נח זבולוני סיקר את נושא כהנים בהדסה, גם לאור היותו כהן, וגם לאור קרבתו למנהל הדסה פרופ' קלמן מן. הכתבה המציינת את הטלת ההסגר אליה מתייחסת כתבה זו, המתוארת ב "דפים בנושא" שנכתבה על ידו מאששת את העובדה שגם כתבה זו נכתבה על ידו.


צולם בספריית שער-ציון, בית אריאלה - מדור העיתונות
Powered By Click for details


חרות חרות - עמוד אחורי 1962

לחצו על המפה לתצוגה מדוייקת ואפשרות לצפייה בכתבות מאותו אזור.
במפה זו מופיעות הכתובות הבאות: הדסה עין-כרם, ירושלים (המכון הפתולוגי) | רחוב המלך ג’ורג’ 58, ירושלים (הרבנות הראשית (בשנים 1959-1992) - היכל שלמה)
 

ייזום והקמת האתר - אלי זבולוני - עולמות אפשריים בע"מ עולמות אפשריים בע"מ © 2010-2024 - עיצוב: סטודיו פיני חמו

© האתר ranaz.co.il והתוכן המצוי בו מוגנים בזכויות יוצרים. כל זכויות היוצרים על תוכן האתר שייכות לילדיו של נח זבולוני
כל התמונות באתר (אלא אם כן צוין אחרת) הן פרי יצירתו של אלי זבולוני בעל הזכויות בהם. אין לעשות בהן כל שימוש או לשנותן ללא הרשאה מפורשת מיוצר התמונות.
אין להעתיק, לשכפל, לחקות או לעשות כל שימוש בתוכן שבאתר ללא רשות בעלי הזכויות.
בקשות לשימוש בתוכן כלשהוא מהאתר יש לשלוח דרך דף צרו קשר.
הצהרת נגישות