לדוגמא: הרב שך | "הרב שך"
חפשו

שני הרבנים הראשיים משפרים יחסיהם לקראת כינוס הרבנות


מאת: סופר "חרות" בירושלים
פורסם: חרות | חרות - עמוד אחורי (עמוד 4) - 07/12/1964 (יום שני)
שני הרבנים הראשיים - הרב איסר יהודה אונטרמן והרב יצחק נסים - מטפלים ביישור ההדורים ביניהם בכדי לאפשר את כינוסה של מועצת הרבנות הראשית, כדי לדון בבעיות דחופות, העומדות על סדר יומה, לאחר תקופה ממושכת של שיתוק בדיוני המועצה.

לשכת הרבנות הראשית נתבקשה ע"י הרב הראשי, הראשון-לציון, הרב יצחק נסים, לזמן ישיבת מועצה שעל סדר יומה עומדים מספר עניינים דחופים כגון: המשך דיון בחוק השבת, חוק מרשם התושבים, כשרות בבתי המלון וכו'. הרב איסר יהודה אונטרמן סמך ידו על יזמה זו, אולם הוא ביקש להבטיח תחילה, שחבר מועצת הרבנות הראשית ורבה של ראשון לציון הרב חיים דוד הלוי, יתנצל בפומבי על הפגיעות במועצת הרבנות הראשית ובו אישית, בקשר לסירובה של מועצת הרבנות הראשית לתת כושר אוטומטי לדיינות בלי בחינות.
יחד עם זאת הביע הרב הראשי אונטרמן את הצורך שעוד לפני כינוס מועצת הרבנות הראשית. תשופר עבודת הצוות של שני הרבנים הראשיים. דרך זו תבטיח פוריות יתר לעבודתה של המועצה והצלחה בעמדתה שתנקט לגבי העניינים האקטואליים.

לסופרנו נודע, כי היום עומדים שני הרבנים הראשיים להיפגש ובפגישה זו הוחלט על כינוסה של מועצת הרבנות הראשית עוד השבוע או לכל המאוחר בשבוע הבא.

דפים בנושא:


הערות: נח זבולוני כתב רבות על הסכסוך שבין שני הרבנים הראשיים, ועל השפעת הסכסוך על תפקוד הרבנות הראשית כפי שמצויין בכתבות המופיעות ב דפים בנושא כך שסביר מאוד שגם כתבה זו העוסקת בדיוק באותם נושאים, ומכילה חומרים שנכתבו בכתבות האחרות אף היא נכתבה על ידו.


צולם בספריית שער-ציון, בית אריאלה - מדור העיתונות
Powered By Click for details


חרות חרות - עמוד אחורי 1964

לחצו על המפה לתצוגה מדוייקת ואפשרות לצפייה בכתבות מאותו אזור.
במפה זו מופיעות הכתובות הבאות: רחוב המלך ג’ורג’ 58, ירושלים (הרבנות הראשית (בשנים 1959-1992) - היכל שלמה)
 

ייזום והקמת האתר - אלי זבולוני - עולמות אפשריים בע"מ עולמות אפשריים בע"מ © 2010-2024 - עיצוב: סטודיו פיני חמו

© האתר ranaz.co.il והתוכן המצוי בו מוגנים בזכויות יוצרים. כל זכויות היוצרים על תוכן האתר שייכות לילדיו של נח זבולוני
כל התמונות באתר (אלא אם כן צוין אחרת) הן פרי יצירתו של אלי זבולוני בעל הזכויות בהם. אין לעשות בהן כל שימוש או לשנותן ללא הרשאה מפורשת מיוצר התמונות.
אין להעתיק, לשכפל, לחקות או לעשות כל שימוש בתוכן שבאתר ללא רשות בעלי הזכויות.
בקשות לשימוש בתוכן כלשהוא מהאתר יש לשלוח דרך דף צרו קשר.
הצהרת נגישות