לדוגמא: הרב שך | "הרב שך"
חפשו

"ועדת השמונה" תדרוש מהרבנות וממשרד הדתות רשימת נציגיהם


מאת: סופרנו בירושלים
פורסם: חרות | חרות - עמוד אחורי (עמוד 8) - 09/09/1960 (יום ששי)
לפנות לרבנות הראשית בתזכורת שתמציא את רשימת הרבנים ולמשרד הדתות שימציא את רשימת צירי הרשויות המקומיות שיבחרו את הרבנים הראשיים - הוחלט בישיבת "ועדת השמונה" שהתקיימה אתמול בראשותו של הרב מימון במוסד הרב קוק בירושלים.

ההזמנות לישיבה זו נשלחו רק אל 5 נציגים של הוועדה וליתר השלושה שהתפטרו לא נשלחו הזמנות. רשימות צריכות להימצא עד ח"י באלול 17 לח. ז. שאז נגמר זמן של 30 יום שנשלחה הפנייה הראשונה למשרד הרבנות הראשית ולמשרד הדתות.

באם עד 17 לח. ז. לא ימציאו את הרשימות, הרי הוועדה תטפל בעצמה ותוציא רבנים ונציגי רשויות מקומיות. הוועדה תשב ב-18 לח. ז. י"ח באלול יום אחרי שנגמר זמן הפנייה ותחליט על הפעולות להבא. יו"ר הוועדה הרב מימון סקר את תוצאות המשפט וקבע שהוועדה יכולה להמשיך בפעולותיה.

דפים בנושא:


הערות: נח זבולוני הירבה לכתוב על הבחירות לרבנות ועל ועדת השמונה באותה תקופה כפי שניתן לראות בכתבות המוזכרות ב "דפים בנושא". כל אלה מביאים למסקנה שגם כתבה זו נכתבה על ידו.


צולם בספריית שער-ציון, בית אריאלה - מדור העיתונות
Powered By Click for details


חרות חרות - עמוד אחורי 1960

לחצו על המפה לתצוגה מדוייקת ואפשרות לצפייה בכתבות מאותו אזור.
במפה זו מופיעות הכתובות הבאות: רחוב הרב מימון 1, ירושלים (מוסד הרב קוק) | רחוב המלך ג’ורג’ 58, ירושלים (הרבנות הראשית (בשנים 1959-1992) - היכל שלמה) | רחוב יפו 30, ירושלים (משרד הדתות (משכנו הישן))
 

ייזום והקמת האתר - אלי זבולוני - עולמות אפשריים בע"מ עולמות אפשריים בע"מ © 2010-2024 - עיצוב: סטודיו פיני חמו

© האתר ranaz.co.il והתוכן המצוי בו מוגנים בזכויות יוצרים. כל זכויות היוצרים על תוכן האתר שייכות לילדיו של נח זבולוני
כל התמונות באתר (אלא אם כן צוין אחרת) הן פרי יצירתו של אלי זבולוני בעל הזכויות בהם. אין לעשות בהן כל שימוש או לשנותן ללא הרשאה מפורשת מיוצר התמונות.
אין להעתיק, לשכפל, לחקות או לעשות כל שימוש בתוכן שבאתר ללא רשות בעלי הזכויות.
בקשות לשימוש בתוכן כלשהוא מהאתר יש לשלוח דרך דף צרו קשר.
הצהרת נגישות