לדוגמא: הרב שך | "הרב שך"
חפשו

א. אקסלרוד: תגובת איש שלום על דו"ח מבקר המדינה חמורה יותר מאשר עצם הדו"ח החריף


מאת: ללא שם
פורסם: חרות | חרות - עמוד אחורי (עמוד 4) - 27/09/1962 (יום חמישי)
הכרזתו של ראש העירייה מר מ. איש-שלום שהדו"ח של מבקר המדינה מהווה "מחמאה בלתי רגילה" היא חמורה עוד יותר מאשר עצם הדו"ח החריף של מבקר המדינה. זהו זלזול חמור בדעת הקהל, כאשר על האשמות כבדות המוטחות נגד מוסד ציבורי משיבים כי זו "מחמאה" - בדברים אלה הגיב אתמול חבר מועצת עיריית ירושלים מר אברהם אקסלרוד על דו"ח המבקר ועל הודעת ראש העירייה.

מר אקסלרוד אמר שסיעת תנועת החרות דורשת כינוס דחוף של מועצת העיר לדיון בממצאי הדו"ח, שהם קשים ביותר וקובעים למעשה שאין מחלקה שאין בה ליקויים חמורים. עיון מעמיק בדו"ח - הוסיף מר אקסלרוד - מראה שהוא חריף בהרבה ממה שנראה בקריאה ראשונה. הדיון במועצה יצטרך לחשוף את כל הדברים האלו בכדי להזעיק ולהביא לתיקון המצב. אך בראש ובראשונה יהיה הכרח שהעיריה תכיר את עצמה ולא תנהג בצורה המוזרה של הפיכת כתב אישום קשה ביותר ל "הישג" ול "מחמאה". יהיה עלינו לקרוא את ראש העיריה לסדר הטוב ולא לעשות כפי שעשה כשהצהיר בפומבי שהדו"ח הוא מחמאה.

הערות: אברהם אקסלרוד אחד מידידיו של נח זבולוני היה מקור תמידי לידיעות ממועצת עיריית ירושלים, כך שסביר מאוד שגם כתבה זו נכתבה על ידו.


צולם בספריית שער-ציון, בית אריאלה - מדור העיתונות
Powered By Click for details


חרות חרות - עמוד אחורי 1962

לחצו על המפה לתצוגה מדוייקת ואפשרות לצפייה בכתבות מאותו אזור.
במפה זו מופיעות הכתובות הבאות: כיכר ספרא 10, ירושלים (רחוב יפו 2 - כיכר צה"ל - עיריית ירושלים עד לשנת 1993) | רחוב רש"י 66, ירושלים (משרד מבקר המדינה (עד שנת 1993))
 

ייזום והקמת האתר - אלי זבולוני - עולמות אפשריים בע"מ עולמות אפשריים בע"מ © 2010-2024 - עיצוב: סטודיו פיני חמו

© האתר ranaz.co.il והתוכן המצוי בו מוגנים בזכויות יוצרים. כל זכויות היוצרים על תוכן האתר שייכות לילדיו של נח זבולוני
כל התמונות באתר (אלא אם כן צוין אחרת) הן פרי יצירתו של אלי זבולוני בעל הזכויות בהם. אין לעשות בהן כל שימוש או לשנותן ללא הרשאה מפורשת מיוצר התמונות.
אין להעתיק, לשכפל, לחקות או לעשות כל שימוש בתוכן שבאתר ללא רשות בעלי הזכויות.
בקשות לשימוש בתוכן כלשהוא מהאתר יש לשלוח דרך דף צרו קשר.
הצהרת נגישות