לדוגמא: הרב שך | "הרב שך"
חפשו

נפגם הנוהל בקבלת עובדים לעירית ירושלים


מאת: סופר "חרות" בירושלים
פורסם: חרות | חרות - עמוד פנימי (עמוד 2) - 02/03/1964 (יום שני)
פגיעה בנוהל המקובל של קבלת עובדים למוסדות ציבוריים נחשפה אתמול בישיבת מועצת עיריית ירושלים בעקבות שאילתות של חברי המועצה א. אקסלרוד וד"ר פ. יעקובי.

בהתייחסו לקבלת שני עובדים למשרת פקיד בלשכת המודיעין העירונית ועוזר בלשכת התיירות, העלה מר אקסלרוד את הדרישה לאפשר גם לנציגי האופוזיציה להיות חברים בוועדת הקבלה ולבדוק את כשרות המועמדים לתפקידים אחראיים.

ראש העיר הבטיח כי בקרוב ידאג לשיתופם של נציגי האופוזיציה בוועדות קבלת העובדים.

לאחר מכן שאל ד"ר יעקובי אם פורסם מכרז חיצוני לתפקיד העוזר לענייני תיירות. מתשובת מנהל שירותי העיריה, ש. קדר, שהתבקש לענות על השאלה, התברר כי לא נערך מכרז למשרה זו. במקום זה השתמשה ועדת הקבלה באחד המועמדים למשרת פקיד המודיעין והציבה אותו בתפקיד העוזר בלשכת התיירות.

לאור גילוי זה בוטל המינוי לעוזר התיירות וראש העיר הביע צער על הנוהל הלקוי שבעבודת ועדת הקבלה.

כן נדונה מחדש בישיבת המועצה פרשת ההצגות בליל שבת באולם התרבות שבבנין ההסתדרות בירושלים. חבר המועצה מר דרוק - היפנה את תשומת ליבו של ראש העיר למודעות המבשרות על העלאת המחזה אגב חילול שבת. ראש העיר ענה כי הובטח לו בזמנו כי ההצגות לא ילוו בחילול שבת. בסוף הישיבה אושרה ההחלטה לא להעלות את שיעורי הארנונות לשנת 1964-65, בקולות הקואליציה נגד סיעות האופוזיציה כשנציג הליברלים נמנע. תושבים שישלמו את הארנונות מראש יזכו להנחה של 7 וחצי אחוז.

הערות: קרבתו של נח זבולוני לאברהם אקסלרוד והכתבות הרבות שפירסם נח זבולוני ממועצת עיריית ירושלים, כל אלו מביאים למסקנה שכתבה זו נכתבה על ידו.


צולם בספריית שער-ציון, בית אריאלה - מדור העיתונות
Powered By Click for details


חרות חרות - עמוד פנימי 1964

לחצו על המפה לתצוגה מדוייקת ואפשרות לצפייה בכתבות מאותו אזור.
במפה זו מופיעות הכתובות הבאות: כיכר ספרא 10, ירושלים (רחוב יפו 2 - כיכר צה"ל - עיריית ירושלים עד לשנת 1993) | רחוב נתן שטראוס 17, ירושלים (בית ההסתדרות - אולם מיטשל (משנת 1958))
 

ייזום והקמת האתר - אלי זבולוני - עולמות אפשריים בע"מ עולמות אפשריים בע"מ © 2010-2024 - עיצוב: סטודיו פיני חמו

© האתר ranaz.co.il והתוכן המצוי בו מוגנים בזכויות יוצרים. כל זכויות היוצרים על תוכן האתר שייכות לילדיו של נח זבולוני
כל התמונות באתר (אלא אם כן צוין אחרת) הן פרי יצירתו של אלי זבולוני בעל הזכויות בהם. אין לעשות בהן כל שימוש או לשנותן ללא הרשאה מפורשת מיוצר התמונות.
אין להעתיק, לשכפל, לחקות או לעשות כל שימוש בתוכן שבאתר ללא רשות בעלי הזכויות.
בקשות לשימוש בתוכן כלשהוא מהאתר יש לשלוח דרך דף צרו קשר.
הצהרת נגישות