מאבק הציבור החרדי נגד "פרסומי תועבה" מאיים לכלול גם את חברת "קוקה קולה". בצעד חסר תקדים יצאו מנהיגי הציבור החרדי בקריאה נחרצת למאבק בפרסומי "התועבה" ולהחרמת בעלי העסקים והמפרסמים המפיצים פרסומים אלה.
בגילוי דעת שפרסמו
הרב שך,
האדמו"ר מויז'ניץ,
האדמו"ר מגור,
הרב שלמה זלמן אויערבך,
הרב יוסף שלום אלישיב, האדמו"ר מסלונים והרב ווזנר, נאמר כי פרסומי התועבה גורמים להכשלת הרבים ולקיום הפסוק "צרו צעדנו מלכת ברחובותינו".
הרבנים קוראים לוועדות
הכשרות להסיר את ההכשר
ממפעלי מזון שהשתמשו בשירותיהם של חברות פרסום, המפרסמות פרסומי תועבה. חברת "קוקה קולה" מואשמת על ידי הרבנים גם בחילולי
שבת.
האשמה נוספת היא: "קוקה קולה" נותנת חסות לערוץ
המוסיקה בכבלים "אמ.טי.וי", הנחשב בציבור החרדי כערוץ המפיץ מופעי תועבה. כמו כן ל "קוקה קולה" זכיון להפיץ
משקאות קלים לכל מגרשי
הכדורגל בשבת.
דפים בנושא:
הערות: נח זבולוני כתב רבות על
החרמות של
העדה החרדית, וכן היה מקורב לאישים המופיעים בכתבה. עובדה זו, תוכן הכתבה וסגנונה מביאים למסקנה שהיא נכתבה כנראה על ידו.
צולם בספריית שער-ציון, בית אריאלה - מדור העיתונות
© הזכויות על עיתון "דבר" שייכות
למכון לבון - מכון לחקר תנועת העבודה והחלוץ על-שם פנחס לבון
Powered By